Beoordeeld op 14 oktober 2018

Dit hotel beviel ons erg goed: het is midden in de stad. Alle bezienswaardigheden in Lille zijn op loopafstand van het hotel. De kamers zijn prima, maar verwacht geen enorme balzalen. Ontbijt was okee, maar niet heel uitgebreid. Wel lekker brood! Heerlijk hotel om 1 of 2 nachtjes te verblijven.

Datum van verblijf: september 2018
hotelcarltonlille, Responsable commercial van Carlton Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 15 oktober 2018

Beste gast,

Bedankt dat je de tijd hebt genomen om jouw feedback te geven. We zijn blij dat je hebt genoten van je verblijf en we hopen je heel snel weer te zien.

Beoordeeld op 14 oktober 2018

Hotel is aan renovatie toe - zouden ze mee bezig zijn maar niks van gemerkt, In de kleine, verouderde badkamer viel de spiegel van de muur.Vast tapijt in de kamer (wel proper), ook tegen de muren van de kamer textiel - zeker niet aan te raden voor iemand met stofallergie.Likje verf hier en daar zou ook wel mogen.Om 10u aan het ontbijt en geen brood meer... geen spek meer... niks werd bijgevuld, zelf om koffie moeten vragen. Manager was er wel om orde op zaken te stellen.

Datum van verblijf: oktober 2018
hotelcarltonlille, Responsable commercial van Carlton Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 14 oktober 2018

Geachte klant,

We streven er voortdurend naar om onze diensten en de service die we onze klanten bieden, te verbeteren. Daarom is de mening van onze gasten voor ons essentieel; het stelt ons in staat om onze kwaliteit van de dienstverlening te verbeteren en voortdurend te verbeteren.

Het spijt ons te horen dat u teleurgesteld bent over uw verblijf in Carlton Lille. We betreuren het oprecht dat we niet hebben voldaan aan uw verwachtingen.

We zijn zeer verrast om uw opmerkingen over ons uitgebreide ontbijtbuffet te lezen. We kunnen garanderen dat ons team elke dag wordt gemobiliseerd om u een zeer breed scala aan kwaliteitsproducten aan te bieden en neemt speciale en constante zorg in het aanvullen van producten.

In de hoop je weer te mogen verwelkomen om onze professionaliteit te bewijzen, accepteer alsjeblieft onze oprechte groeten.

Beoordeeld op 28 september 2018 via mobiele applicatie

Een mooi hotel in t centrum; erg druk om er te komen en bij valet parking stel ik me meer alertheid voor. Ook de begroeting door de receptie kan beter.
Maar de kamer, een junior suite is prachtig en erg ruim. Wel wat gedateerd

Datum van verblijf: september 2018
hotelcarltonlille, Responsable commercial van Carlton Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 1 oktober 2018

Beste gast,

Bedankt dat je de tijd hebt genomen om jouw feedback te geven. We betreuren het niet dat we aan uw verwachtingen hebben voldaan, maar we hopen u snel weer te verwelkomen om onze professionaliteit te bewijzen.

Beoordeeld op 16 september 2018 via mobiele applicatie

Bij aankomst werden we niet welkom geheten. De kamer zou klaar zijn om 15u maar deze was pas klaar rond 16u. Hiervoor kregen we geen compensatie. De manager kloeg intussen over onze ongeduldigheid tegen zijn personeel, dit is ongehoord!!
De kamer was proper maar gedateerd, vooral de badkamer. Renovatie dringend nodig.
Ontbijt was eerder beperkt. Wij komen niet terug.

Datum van verblijf: september 2018
hotelcarltonlille, Responsable commercial van Carlton Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 17 september 2018

Beoordeeld op 8 september 2018

Hotel Carlton is prachtig gelegen in historisch centrum van Lille. Prima locatie voor als u Lille wilt bezoeken. Hotel is in oude sfeer opgetrokken. Kamers zijn ruim en voorzien van alle benodigdheden. Moet wel zeggen dat veel zaken wat gedateerd zijn waardoor de allure wat wordt beinvloedt. Niettemin een prima locatie om te verblijven. Een tip voor mensen aan de receptie. Het begroeten van de gasten zou zeker bijdragen tot een betere waardering van het Hotel. De valet service is zeker een pluspunt want parkeren in Lille is niet eenvoudig.

Datum van verblijf: september 2018
hotelcarltonlille, Responsable commercial van Carlton Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 10 september 2018