Gratis annuleren tot 21/05/22
Reserveer nu, betaal bij aankomst
Gratis annuleren tot 22/05/22
FindHotel
PricelineUS$ 149
Hotels.comUS$ 149
Trip.comUS$ 167
Beoordeeld op 26 september 2021 via mobiele applicatie

Totaal ongeïnteresseerd en uitgeblust personeel. Hotel heeft grondige opfrisbeurt nodig. Ontbijt ondermaats, brood en pannenkoeken werden niet bijgevuld. Atrium is interessant om te zien. Ideaal voor liefhebbers van allerlei soorten tapis-plein met vlekken. Veel last van nachtelijk lawaai op de parking (luidruchtige gasten van trouwfeest in het hotel). Trieste kamer met ouderwets meubilair en ‘kunst’ uit de jaren ‘90.

Datum van verblijf: september 2021
christophe Bocquet, Directeur général van Couvent des Minimes - Alliance Lille, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 29 september 2021

Dear 90kristofs,
Firstly, we would like to thank you for choosing our hotel Couvent des Minimes. We are sorry to read that your stay did not match your expectations and we would like to apologize for this . Our rooms will be renovated in the coming months.
We hope to see you again in our hotel for a future stay with us.
The Alliance hotel team

Beoordeeld op 2 augustus 2021 via mobiele applicatie

Vrij groot hotel aan de rand van het centrum van Lille. Het gebouw is indrukwekkend, met een grote centrale ruimte die omzoomd wordt door de kamers. Parkeergelegenheid bij het hotel.
Op loopafstand van het centrum aan een waterbassin.
Kamer redelijk ruim, ook de badkamer. Douche was krakkemikkig opgehangen, het duurde zo lang tot het warme water doorkwam dat ik het bijna had opgegeven.
Het was erg warm in het hotel, hoewel het buiten slechts 19C was en recent ook niet warm was geweest.
Instabiele wifi. Ontbijt gemiddeld.
Voor de prijs had ik wel wat meer verwacht.

Datum van verblijf: juli 2021
Reistype: Reisde voor zaken
christophe Bocquet, Directeur général van Couvent des Minimes - Alliance Lille, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 31 augustus 2021

Dear Frankd278,
Firstly, we would like to thank you for choosing our hotel Couvent des Minimes. We are sorry to read that your stay did not match your expectations and we would like to apologize for this. We hope to see you again in our hotel for a future stay with us.

Kind Regards
L'équipe de l'hôtel Alliance

Beoordeeld op 1 maart 2020

Wanneer je zegt dat er WIFI aanwezig is en je gaat met zakenlui of met jongeren dan verwacht je ook bereikbaarheid in het hotel. Niet dus. Na een 2de maal de vraag gesteld te hebben was er plots wel WIFI, toch voor een uurtje of twee. Het hotel is mooi gerenoveerd maar alle kamers komen uit op het centrale gedeelte waardoor de pianist of de receptie de rust in de kloosterkamer danig verstoord. Hier kan ik voor een congres/business niet terecht dat is duidelijk. Hecht u geen belang aan WIFI dan is dit de perfecte place to be.

Kamertip: Kies een kamer met de garantie van WIFI anders heb je WI-No (Wireless Nothing)
Datum van verblijf: februari 2020
  • Reistype: Reisde voor zaken
christophe Bocquet, Directeur général van Couvent des Minimes - Alliance Lille, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 9 oktober 2020

Dear Mr Qualitylabel,

Thank you for choosing the Hotel ALliance Couvent des Minimes.

We are sorry to read that your experience with us was not up to your satisfaction.
During your stay, we had issues with the wifi in the whole hotel which have been fixed the day after.

Once again, please accept our apologize regarding this exceptional issue and we hope to have the chance to be welcoming you back

With kindest regards,

Christophe Bocquet
General Manager

Beoordeeld op 9 december 2019

Onze kamer (218) bood uitzicht op het overdekte binnenplein van het hotel, waar de eetruimte, bar, ontspanningsruimte... gevestigd zijn. Kamer heel ruim, idem voor badkamer. Koelkast en minibar voorzien, evenals een waterkoker met koffie, thee en suiker. In de gangkast zijn ook een strijkplank en strijkijzer aanwezig. Kluisje idem. Wifi sterk. Ontbijt heel ruim voor Frankrijk. Vers brood, fruitsap, fruit, koffie of thee, yoghurt... Ontbijtruimte heel ruim en rustig. Verduistering kamer in orde. Hotel op wandelafstand van het centrum. Receptie vlot meertalig.

Kamertip: Hoogste kamers klein, maar prachtig uitzicht.
Datum van verblijf: december 2019
Christopheboq, Directeur général van Couvent des Minimes - Alliance Lille, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 10 januari 2020

Dear Coyote1307,

It is with great pleasure that we read your comment.

Thank you , first, for taking the time to share your experience in our hotel.

We attach great importance to home and to our customers.

We hope to see you soon,

Kind Regards,

Beoordeeld op 7 december 2019 via mobiele applicatie

Het hotel ligt mooi centraal, stukje lopen van de stad en de citadel. De binnenruimte is heel mooi gemaakt en de faciliteiten zijn prima. De kamers die wij hadden lagen op de 1e etage. Waaronder ook een kamer voor minder valide. Op zich prima maar had ook van te voren gevraagd kunnen worden of we daar problemen mee hadden. De bedden zijn zacht niet mijn favoriet, en de kamers zijn ook al even niet meer aangepakt op moderne tijd zeg maar. Oo
Zich alles schoon maar wel gebruik sporen op vloerbedekking en kan weer eens geschilderd worden. Een echt minpunt is de warmte, ondanks dat het buiten koud was, binnen in de kamer bloed heet. Verwarming staat te loeien en kon gelukkig dicht gedraaid worden raam hadden we naar buiten, dus open maar dat kan niet over al. Daar zou ik iets aan doen als het mijn hotel was. Verder prima om heen te gaan.

Datum van verblijf: november 2019
Christopheboq, Directeur général van Couvent des Minimes - Alliance Lille, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 9 december 2019

Cher A8471XYbernardm,

We thank you for taking the time to evaluate us and we sincerely apologize for your experience with us who has obviously not lived up to your expectations.

As the Alliance Hotel is a listed Historic Monument, the latter imposes strong technical and administrative constraints to carry out improvements even indoors. Nevertheless we are aware that renovations are to be done and are planned in our establishment.

We hope to see you again,

Yours sincerely,