Beoordeeld op 17 juli 2018 via mobiele applicatie

Prima ontvangst, voldoende parkeerruimte. Kamer met een heerlijk bed en badkamer met voldoende ruimte. Ontbijt bijzonder uitgebreid. Alles is nog authentiek, binnenplaats is met glas overkapt; kan in de zomer redelijk warm zijn, maar rondom staan ventilatoren. Rolstoel toegankelijk. Ligt op 10-15 minuten lopen van het centrum.

Datum van verblijf: juli 2018
Beoordeeld op 15 juli 2018 via mobiele applicatie

In dit hotel beland via een verrassingsweekend. Dus we wisten niet waar we terecht zouden komen.

Pluspunten:
Het hotel is super gelegen voor wie een stedentrip naar Lille maakt. Je loopt zo de oude stad in, of richting citadel of zoo. Super! En parkeren bij het hotel (a €21 per nacht) is gewoon prettig. Verder is uitstraling van hotel, opzet van het atrium/bar prachtig. Geeft grandeur aan het hotel. Ontbijtbuffet is netjes en goed maar niet overdadig. Je kan er gewoon een ontbijt krijgen zoals je dat in een modern hotel verwacht. Personeel bij ontbijt wel erg vriendelijk en behulpzaam.

Minpunten:
Als gezegd: opletten wat je boekt! Wij kregen een kamer op de 4e etage, die in niets leek op de luxe kamers waarmee ze op boekingssites adverteren. Het was klein en gedateerd, badkamer was oud (maar functioneerde verder ok), bed was oud (maar sliep op zich goed) en je zag bv ook de muren met matige verf etc. Gewoon net niet, en zeker niet zoals op de foto’s! De liften zijn ook niet ok: 1 was kapot en degene die het wel deed was erg gammel.

Conclusie:
Ik zou er best nog eens terug gaan maar dan wel heel goed opletten wat ik boek en wat ik vervolgens krijg!

Datum van verblijf: juli 2018
Beoordeeld op 1 juni 2018 via mobiele applicatie

Zeer mooi hotel ! De ontvangst was matig . We hadden een arrangement inclusief drank geboekt . Pas na veel discussies werd dit geaccepteerd ! Het hotel was zeer warm ( geen airco) zelfs het tafel water was niet gekoeld en dat drukte de pret wel een beetje! Het eten was ok en de kamers dik in orde. Tip : weet wat je verkoopt en zorg voor goede koeling en ventilatie.

Datum van verblijf: juni 2018
Beoordeeld op 23 mei 2018

De ontvangst was prima en de locatie zoals verwacht. De kwaliteit van het restaurant is goed en aan een correcte prijs. Het ontbijt is beperkt. Je staat met zijn allen bij wijze van spreken op 1 vierkante meter aan het buffet. Met dit potentieel aan oppervlakte, moet dit beter kunnen.
De zogenaamde " hangende bar " was zelfs tijdens het Pinksterweekend niet open. Comprenne qui peut.
Plus : ze hebben wellicht begrepen dat de parkingprijzen exuberant zijn. In een 4* verwacht ik een parking inclusief. Niet een tarief van 21 EUR/24 h. Onze prijs werd gereduceerd tot één overnachting.

Datum van verblijf: mei 2018
Janickcorne, Responsable réception van Couvent des Minimes - Alliance Lille, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 4 juni 2018

Dear Mr Guy001,

Thank you very much for taking time to let us a comment.

Your feedback is very important for us and we appreciate it.

We are glad your spent a nice stay with us.

Hoping to welcome you in a near future.

Kind regards,

Beoordeeld op 4 januari 2018 via mobiele applicatie

Heel mooi gerenoveerd hotel. Erg vriendelijk ontvangst. Auto kan tegen betaling worden geparkeerd naast het hotel. De kamer was keurig verzorgd, erg ruim. Badkamer was groot. Het ontbijt is erg uitgebreid en lekker. In de lounge kan een drankje worden gedaan

Datum van verblijf: januari 2018