HIExpress.com
Bespaar meer met IHG One Rewards
Word beloond met One Key
Beoordeeld op 24 oktober 2021

De titel zegt het al. het hotel is prima. de kamers ietwat verouderd maar de bedden zijn comfortabel en de badkamer is van alle gemakken voorzien. Het ontbijt is erg basic. Receptie personeel was de ene dag vriendelijker dan de andere dag, maargoed we hebben allemaal wel eens een mindere dag. Wij waren hier voor zaken, voor prive zou ik een luxer verblijf kiezen.

Datum van verblijf: oktober 2021
  • Reistype: Reisde voor zaken
Marie Poirié, Owner van Holiday Inn Express Lille Centre, an IHG Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 1 februari 2022

Dear Antoinette VI,

Thank you for your feedback,

We hope to welcome you again in our establishment and raise the note you gave us,

Best regards,

Julia
First receptionist

Beoordeeld op 16 augustus 2021 via mobiele applicatie

Lekker gelegen hotel. Prima uitvalsbasis om de stad te verkennen voor een verblijf van een paar nachtjes. Geen luxehotel maar de basis is aanwezig en de accommodatie is schoon en netjes.

Kamer 502 was klein maar vrij rustig gelegen. Badkamer was erg krap en de waterdruk was laag maar voldoende. Ontbijt is een klein buffet. Je vindt er wat afgebakken broodjes, mueslisoorten, croissantjes en chocoladebroodjes. Ook wat beleg (ham, kaas, smeerkaas), hardgekookte eieren, appelcompote, wat soorten jam en overig zoet beleg.

Personeel was vriendelijk en de service was goed.

Kamertip: Parkeren in de garage kost 13 euro per nacht en hotel biedt opwarmmaaltijden voor in de (aanwezige) magnetron.
Datum van verblijf: augustus 2021
Marie Poirié, Owner van Holiday Inn Express Lille Centre, an IHG Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 18 augustus 2021

Dear MichelsZone,

t's something our staff takes great pride in, so we value your feedback.

We hope you will visit us again.

Beoordeeld op 14 augustus 2021 via mobiele applicatie

Lang weekend Lille met onze zoon. Voor dit hotel gekozen op basis van recensies en op basis van onze ervaringen met deze hotelketens in andere steden. Maar wat een domper. Een driepersoonskamer is een tweepersoonskamer met een extra, te klein (kort) bed. Het tweepersoonsbed heeft een zeer stevig matras, oftewel ligt hard, terwijl het extra bed een erg dun matras heeft en daarom ook hard ligt. Kamer is vrij klein. Verder vonden we het ontbijt matig, de mini stokbroodjes zijn gewoonweg taai, de pain au chocolate en croissants zijn eenheid uitvoeringen. Eigenlijk was de jus d’orange nog het lekkerst samen met de thee en koffie. Keuze is ook erg beperkt.
Personeel is we heel vriendelijk en behulpzaam.
Ligging is op zich prima.
Desalniettemin zullen wij bij een evt volgend bezoek aan Lille een ander hotel zoeken

Datum van verblijf: augustus 2021
Marie Poirié, Owner van Holiday Inn Express Lille Centre, an IHG Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 15 augustus 2021

Dear Brie72,

Thank you for taking the time to share with us your experience in our establishment,

We are sorry to read that it was not up to your expectations,

Our triple room with extra bed are advised for a 14 years old child maximum to ensure more comfort, so we understand if you felt a bit narrow in the room.

The firmness of our mattresses is generally appreciated but it depends on every guest.

Our teams are doing their best to ensure a great stay to all because your satisfaction is our priority and we are sorry to read that our complimentary buffet style breakfast was not to your taste. We are continuously trying to improve it according to our standards and the actual sanitary situation.

We hope that you will give us another try si that we may welcome you again in our beautiful city.

Best regards,

Beoordeeld op 23 september 2019 via mobiele applicatie

Goede prijs-kwaliteitverhouding en lekker ontbijt. Op loopafstand van de Rijselse binnenstad. Het hotel is schoon en netjes. De parkeergarage kost 13 euro per nacht. Voor grote auto's wel redelijk krap.

Datum van verblijf: september 2019
MarieP_hiex, Directeur général van Holiday Inn Express Lille Centre, an IHG Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 3 oktober 2019

Dear Alankomaat008,

Thank you so much for your review of our hotel.
I am pleased to hear you enjoyed your stay with us and appreciate our services. It's something our staff takes great pride in, so we value your feedback.

We hope you will visit us again,

Marie Poirié
General Manager

Beoordeeld op 16 augustus 2019 via mobiele applicatie

Goed budgethotel
Prijs/kwaliteit is ok
Ongezellige ontbijtruimte met weinig plaats.
Ontbijtbuffet is ok volgens Franse norm.
Positief is nette kamer, ondergrondse parkeergarage en vriendelijk personeel.

Datum van verblijf: augustus 2019
SimonL5161, première de réception van Holiday Inn Express Lille Centre, an IHG Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 27 augustus 2019

Dear Misspoppy7878,

Thank you so much for your review of our hotel. I am pleased to hear you enjoyed your stay with us. It's something our staff takes great pride in, so we value your feedback.
We hope you will visit us again.

Lucie First receptionist
Holiday Inn Express Lille Centre