HIExpress.com
Inclusief ontbijt
Bespaar meer met IHG One Rewards
Brie72
Nijmegen, Nederland
Matig, ben beter gewend van deze keten
14 aug 2021 beoordeeldvia mobiele applicatie
Lang weekend Lille met onze zoon. Voor dit hotel gekozen op basis van recensies en op basis van onze ervaringen met deze hotelketens in andere steden. Maar wat een domper. Een driepersoonskamer is een tweepersoonskamer met een extra, te klein (kort) bed. Het tweepersoonsbed heeft een zeer stevig matras, oftewel ligt hard, terwijl het extra bed een erg dun matras heeft en daarom ook hard ligt. Kamer is vrij klein. Verder vonden we het ontbijt matig, de mini stokbroodjes zijn gewoonweg taai, de pain au chocolate en croissants zijn eenheid uitvoeringen. Eigenlijk was de jus d’orange nog het lekkerst samen met de thee en koffie. Keuze is ook erg beperkt.
Personeel is we heel vriendelijk en behulpzaam.
Ligging is op zich prima.
Desalniettemin zullen wij bij een evt volgend bezoek aan Lille een ander hotel zoeken
Datum van verblijf: augustus 2021
2.1 km van Holiday Inn Express Lille Centre, an IHG Hotel
Gratis parkeren
Meer hotels in Rijsel bekijken
Beoordeeld op 23 september 2019 via mobiele applicatie

Goede prijs-kwaliteitverhouding en lekker ontbijt. Op loopafstand van de Rijselse binnenstad. Het hotel is schoon en netjes. De parkeergarage kost 13 euro per nacht. Voor grote auto's wel redelijk krap.

Datum van verblijf: september 2019
MarieP_hiex, Directeur général van Holiday Inn Express Lille Centre, an IHG Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 3 oktober 2019

Dear Alankomaat008,

Thank you so much for your review of our hotel.
I am pleased to hear you enjoyed your stay with us and appreciate our services. It's something our staff takes great pride in, so we value your feedback.

We hope you will visit us again,

Marie Poirié
General Manager

Beoordeeld op 16 augustus 2019 via mobiele applicatie

Goed budgethotel
Prijs/kwaliteit is ok
Ongezellige ontbijtruimte met weinig plaats.
Ontbijtbuffet is ok volgens Franse norm.
Positief is nette kamer, ondergrondse parkeergarage en vriendelijk personeel.

Datum van verblijf: augustus 2019
SimonL5161, première de réception van Holiday Inn Express Lille Centre, an IHG Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 27 augustus 2019

Dear Misspoppy7878,

Thank you so much for your review of our hotel. I am pleased to hear you enjoyed your stay with us. It's something our staff takes great pride in, so we value your feedback.

Lucie First receptionist

Beoordeeld op 16 juli 2019

Uitstekende en zeer vriendelijke ontvangst in hotel. Ligging t.o.v. centrum is prima, en mochten er geen parkeerplaatsen zijn onder het hotel, dan zijn er vlakbij in de parkeergarage van de Place de la Republique zat plaatsen, en dat is op loopafstand. Kamer was schoon, niet te groot, niet te klein. Tikkeltje gehorig, en de afvoer van de douche liep niet lekker. Desondanks is dit een prima budget adres.

Datum van verblijf: juli 2019
SimonL5161, Directeur général van Holiday Inn Express Lille Centre, an IHG Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 7 augustus 2019

Dear RogerElsloo,

Thank you so much for your review of our hotel.
 I am pleased to hear you enjoyed your stay with us, and particularly the bedroom and the situation of the hotel.

We hope you will visit us again in Lille,

Marie Poirié
General Manager

Beoordeeld op 30 juni 2019 via mobiele applicatie

Prima hotel, voldoet aan alle eisen. Vriendelijk personeel. Ontbijt goed. Mooie locatie, op loopafstand van het centrum. Erg weinig parkeerplekken, hopen op goed geluk dat er nog een plek vrij is. Voor een weekendje Lille een prima verblijfplaats.

Datum van verblijf: mei 2019
SimonL5161, première de réception van Holiday Inn Express Lille Centre, an IHG Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 12 juli 2019

Dear Marrloess,

Lucie - first receptionist

Beoordeeld op 27 april 2019 via mobiele applicatie

Goede ligging net buiten het centrum, je bent zo in de winkelstraten. Eigen parking, maar moeilijk in- en uitrijden met grotere wagens. Ook de parkeerplaatsen zijn vrij smal. Vriendelijk onthaal door het personeel. De kamers zijn in orde, maar wel vrij warm in de kamer, zelfs al was het buiten amper 15 graden. Ontbijt is basic, maar wel in orde. Geen eigen restaurant in het hotel, maar op een paar honderd meter voldoende restaurants te vinden.

Datum van verblijf: april 2019

Dear 723dirkd,