HIExpress.com
Algotels
Beoordeeld op 16 augustus 2019 via mobiele applicatie

Goed budgethotel
Prijs/kwaliteit is ok
Ongezellige ontbijtruimte met weinig plaats.
Ontbijtbuffet is ok volgens Franse norm.
Positief is nette kamer, ondergrondse parkeergarage en vriendelijk personeel.

Datum van verblijf: augustus 2019
SimonL5161, première de réception van Holiday Inn Express Lille Centre, an IHG Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 27 augustus 2019

Dear Misspoppy7878,

Thank you so much for your review of our hotel. I am pleased to hear you enjoyed your stay with us. It's something our staff takes great pride in, so we value your feedback.

Lucie First receptionist

Beoordeeld op 16 juli 2019

Uitstekende en zeer vriendelijke ontvangst in hotel. Ligging t.o.v. centrum is prima, en mochten er geen parkeerplaatsen zijn onder het hotel, dan zijn er vlakbij in de parkeergarage van de Place de la Republique zat plaatsen, en dat is op loopafstand. Kamer was schoon, niet te groot, niet te klein. Tikkeltje gehorig, en de afvoer van de douche liep niet lekker. Desondanks is dit een prima budget adres.

Datum van verblijf: juli 2019
SimonL5161, Directeur général van Holiday Inn Express Lille Centre, an IHG Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 7 augustus 2019

Dear RogerElsloo,

Thank you so much for your review of our hotel.
 I am pleased to hear you enjoyed your stay with us, and particularly the bedroom and the situation of the hotel.

We hope you will visit us again in Lille,

Marie Poirié
General Manager

Beoordeeld op 30 juni 2019 via mobiele applicatie

Prima hotel, voldoet aan alle eisen. Vriendelijk personeel. Ontbijt goed. Mooie locatie, op loopafstand van het centrum. Erg weinig parkeerplekken, hopen op goed geluk dat er nog een plek vrij is. Voor een weekendje Lille een prima verblijfplaats.

Datum van verblijf: mei 2019
SimonL5161, première de réception van Holiday Inn Express Lille Centre, an IHG Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 12 juli 2019

Dear Marrloess,

Lucie - first receptionist

Beoordeeld op 27 april 2019 via mobiele applicatie

Goede ligging net buiten het centrum, je bent zo in de winkelstraten. Eigen parking, maar moeilijk in- en uitrijden met grotere wagens. Ook de parkeerplaatsen zijn vrij smal. Vriendelijk onthaal door het personeel. De kamers zijn in orde, maar wel vrij warm in de kamer, zelfs al was het buiten amper 15 graden. Ontbijt is basic, maar wel in orde. Geen eigen restaurant in het hotel, maar op een paar honderd meter voldoende restaurants te vinden.

Datum van verblijf: april 2019

Dear 723dirkd,

Lucie Fontaine - first receptionist

Beoordeeld op 1 januari 2019

Kleine kamer en badkamer, Franse bedden van 1,40m
Alles was netjes, vriendelijk personeel
Correct ontbijt
Eigen parkeergarage, wel vrij smalletjes voor de huidige generatie van auto's
Perfecte ligging als uitvalsbasis voor een citytrip naar Lille

Kamertip: Best een kamer met 2 aparte bedden nemen en ze dan tegen elkaar schuiven; Dubbele bedden zijn 'slechts' 1,40m breed
Datum van verblijf: december 2018
SimonL5161, Gérant van Holiday Inn Express Lille Centre, an IHG Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 13 januari 2019

Dear C7079WShansb,

Lucie Fontaine - First Receptionist