Reserveer nu, betaal bij aankomst
Orbitz.com
Hotels.comUS$ 127
Expedia.comUS$ 127
PricelineUS$ 128
Beoordeeld op 10 januari 2022

Normale kamer geboekt voor 3 nachten in Lille, bij aankomst was de kamer netjes en zag er prima uit. Leuke details. uitzicht was minder maar dat was bekend bij deze kamer.
Entree doet wat weg van een hotel midden in parijs. Unieke plek, centrum om de hoek!
Ze werken nog met een sleutel heerlijk, waar zie je dit nog.
Ontbijt was heerlijk. Volgende keer zeker weer boeken maar dan met uitzicht op de Grote Markt.

Datum van verblijf: januari 2022
Beoordeeld op 10 december 2021 via mobiele applicatie

Top hotel in centrum van Rijsel / Lille .
Meerdere parkings op zeer korte afstand .
Mooie rustige kamers .niets van lawaai zodat wij goede nachtrust hadden
Ontvangst was zeer hartelijk en nogwel in het Nederlands , ongelooflijk
Ontbijt was niet heel uitgebreid , maar was ook niet heel druk in hotel

Datum van verblijf: december 2021
Beoordeeld op 12 juli 2020 via mobiele applicatie

Prachtige ligging en geweldig prijs/kwaliteit. Het hotel was boven verwachting, vriendelijk personeel, lekker bed en super stortdouche. Onze kamer was aan het grote plein, gezelligheid en mooi uitzicht. Ontbijt was goed en met goede producten. Ondanks het COVID-19 verliep alles ordelijk. Auto kan in dichtbijgelegen overdekte parkeergarage voor een aantrekkelijke prijs. Zeker een aanrader.

Datum van verblijf: juli 2020
Beoordeeld op 15 december 2019

Zakelijk geboekt en dus met een pragmatisch oog. Grote parkeergarage om de hoek en in het centrum. Hotel is een blikvanger en heeft zijn historie. De renovatie is grondig gedaan en de kamer zijn zeker aangenaam. Bed en badkamer zijn goed, raam kan open en dat is belangrijk. Uitzicht op een troosteloze Franse binnenplaats, u kent dat wel, echter wel stil.

Storend punt is de traagheid van de (enige) lift in de hal. De ontbijtzaal is ontluisterend en compleet sfeerloos, net als het ontbijt zelf overigens. Personeel is vriendelijk en behulpzaam, geen klachten.

Dit hotel is netjes, maar de kamer zijn sfeerloos, de kleurstelling is optimaal voor de zomer, maar kil in de winter. Dit telt zeker als je langer hier verblijft.

Datum van verblijf: december 2019
  • Reistype: Reisde voor zaken
BDelecroix, Directeur général van Grand Hotel Bellevue, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 16 december 2019

Dear MuellerAndre,

Thank you for sharing your opinion following your stay at the Grand Hôtel Bellevue. I am happy to read that you found our hotel and its history to your liking, as well as our quality staff.
On the other hand, I apologize for the slowness of the elevator, as well as the breakfast as a whole. Note that we have a second elevator which serves floors 2 to 5. Also, we are working to make the breakfast room warmer.

We look forward to welcoming you back to the Grand Hôtel Bellevue.

Best regards,

Boris DELECROIX
General Manager

Beoordeeld op 28 oktober 2019

Prachtige locatie. Het verwennen begint bij de aankomst...heerlijke streekgebonden producten, koffie en theefaciliteiten op de kamer. Een bed niet alleen om van te dromen. TOP! We plannen alvast een volgende keer!

Datum van verblijf: oktober 2019