Gratis annuleren tot 28/05/22
Hotels.comUS$ 89
TravelocityUS$ 89
PricelineUS$ 89
Beoordeeld op 16 december 2021

Goed hotel, gelegen in een mooi straatje, vlakbij het centrum. De parking is, naast democratisch , ook goed gelegen op een paar honderd meter van het hotel. Parkeren is geruststellend, afgesloten en dag en nacht een parkingwachter.
Het hotel is ideaal voor een stadsbezoek. Kleine kamers, kleine badkamer.... maar alles is aanwezig .....gewoon o.k.
Lastig voor het personeel was het defect aan de warmwaterinstallatie. Die ochtend geen douchemogelijkheid. Even lastig als je erop gerekend had, doch kan gebeuren. Het hotel heeft dit proberen goed te maken met een commercïele geste. Wat wel een tegenvaller was , was het ontbijt. Dit was erg "basic". Broodjes kunnen knapperig vers zijn. Deze waren knapperig oud. Weinig beleg. Kaasjes in plastiek met hopen.... ham en de eitjes werden aangevuld als het gros van de klanten de ontbijtruimte verlieten. De koffie uit het apparaat was heerlijk en maakte toch iets goed.

Kamertip: Het hotel heeft niet echt kamerkeuzes. Uiteraard zal een kamer aan de straatkant meer geluidshinder hebben.
Datum van verblijf: december 2021
Beoordeeld op 20 september 2021

Datum van verblijf: september 2021
Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com
Beoordeeld op 3 augustus 2020

Een hotel, miden in de stad, vriendelijke geprijsd, goede kamers voor de prijs,
je komt er om te overnachten, en daarvoor is dit super. Ontbijten kan je overal in de stad dus hebben we niet gedaan. Zou er zeker weer boeken voor ons volgende verblijf, voornamelijk door de meest ideale centrale ligging. Mochten zelfs wat van onze etenswaren beneden in de koeling leggen. Uiterst attent personeel. Parkeren kan je buiten het hotel om reserveren onder het Grand Place, ideaal en scheelt een hoop geld als je vooraf reserveert, je loopt dan in 2 minuten naar het hotell/

Datum van verblijf: juli 2020
Beoordeeld op 3 juni 2019

De locatie was erg goed. Midden in het oude centrum waardoor je veel te voet kan doen. Parkeren op 5 minuten loopafstand, parkeerplaats moet wel van tevoren gereserveerd worden en kost 11 euro per nacht. We hadden een kamer aan de straatkant en deze was wel erg gehorig. We hebben daarom zonder probleem een kamer aan de achterkant van het hotel gekregen en deze was prima. Klein maar netjes en schoon. Badkamer was ook schoon, ruime douche en er is een haardroger aanwezig. Ontbijt was simpel maar goed. Gratis wifi.

Kamertip: Achterkant van hotel is rustiger.
Datum van verblijf: mei 2019
Beoordeeld op 23 januari 2019

Ideaal gelegen hotel in het hart van de stad. Vriendelijk personeel. Het ontbijt is eenvoudig maar lekker. Tip: op een zonnige dag is een wandeling rond de citadel een aanrader. voor een lekkere koffie ga naar Coffeemakers!

Datum van verblijf: januari 2019
Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com