Leg de laagste prijs van deze websites vast
ibis Styles
Booking.comUS$ 96
Expedia.comUS$ 96
Hotels.comUS$ 96
TravelocityUS$ 96
PricelineUS$ 96
HurbUS$ 108
Beoordeeld op 1 oktober 2018

Het geheel oogde niet bijzonder maar schijn bedriegt. Het personeel was zeer vriendelijk en behulpzaam (ze belden me uit eigen beweging op om de weg naar het hotel goed te vinden!). De kleine ontbijtruimte, gelegen in dezelfde ruimte als de lobby, was gezellig en efficiënt ingericht. Het ontbijt is tip top in orde en uitgebreid! De propere compacte kamer had alles wat nodig was!

Datum van verblijf: september 2018
Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com
Guillaume v, Gérant van Ibis Styles Lille Centre Grand Place, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 3 oktober 2018

Beste gvercruysse,

Beoordeeld op 30 augustus 2018

Heel net hotel met super locatie aan een super prijs / kwaliteit verhouding. Heel lekker en uitgebreid ontbijt. Gelegen midden in het centrum en toch rustig. We sliepen aan de straatkant en helemaal geen last gehad van lawaai. Een echte aanrader!

Datum van verblijf: augustus 2018
Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com
Guillaume v, Gérant van Ibis Styles Lille Centre Grand Place, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 4 september 2018

Dear Heidi V,

Sincerely,

Beoordeeld op 6 augustus 2018

Zeer goed en centraal gelegen op enkele stappen van het station en van het stadscentrum - sobere maar nette kamers - Het ontbijt was zeer verzorgd en in buffetvorm. Je wordt ontvangen door zeer vriendelijk personeel

Datum van verblijf: augustus 2018

Beoordeeld op 5 april 2018

Het hotel ligt op een goede lokatie vlakbij het centrum van winkels en restaurants. Ook het treinstation ligt op loop afstand. Het personeel is heel vriendelijk en behulpzaam. Ook was het wel makkelijk dat er Engels gesproken werd. De kamer was netjes en schoon met een hele mooie ruime badkamer. het ontbijt ruim voldoende. Het hele hotel zag er netjes en mooi uit.

Datum van verblijf: maart 2018
Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com
Guillaume v, Gérant van Ibis Styles Lille Centre Grand Place, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 10 april 2018

Beoordeeld op 15 februari 2018

Het is een trendy en goed gelegen hotel. Het ontbijt was goed. Het personeel was zeer behulpzaam en hielp u alttijd met een lach. 1 punt je is dat de kamers wat aan de warme kant zijn waardoor je het warm hebt in de nacht.

Datum van verblijf: februari 2018
Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com
Guillaume v, Gérant van Ibis Styles Lille Centre Grand Place, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 19 februari 2018