Louisa
Rotterdam, Nederland

Fijne lokatie dicht bij de station en het centrum

Beoordeling van Ibis Lille Centre Gares
4,0 van 5 bollen5 sep 2023 beoordeeld
Had online ingecheckt omdat ik dacht dat alles sneller zou gaan. De réceptioniste kon mijn reservering niet vinden en vroeg of ik wel bij de juiste ibis was. Ik mag dan wel een senior zijn maar ben nog niet in de war. Ik heb mijn mail opgezocht en toen was ze er van overtuigd dat ik goed was. Kreeg een kamer en zag later pas dat het een kamer was met groot bed, terwijl ik 2 bedden had gereserveerd. Heb daar niets over gezegd omdat ik al geïrriteerd was. Verder vond ik het geluid in de lobby erg hard staan en de deuren van de kamers slaan nogal hard dicht. Voor de rest vond ik het een prima verblijf. De prijzen van de bar en restaurant zijn heel redelijk. Ik ben benieuwd of deze review geplaatst wordt want ik had hem ook aan Accor gestuurd en nog niet teruggezien.

Datum van verblijf: augustus 2023
Reistype: Bezocht alleen
5,0 van 5 bollenPrijs/kwaliteit
5,0 van 5 bollenLocatie
4,0 van 5 bollenService
Is er een probleem met deze beoordeling?
0.4 km van Ibis Lille Centre Gares
  • Agoda.com
  • ZenHotels.com
Bar/lounge
Façade de l'hôtel dans l'environnement calme et pittoresque de l'église Saint Maurice
  • Lol.travel
2.2 km van Ibis Lille Centre Gares
Gratis parkeren
Meer hotels in Rijsel bekijken
Beoordeeld op 3 september 2023

Alles op loopafstand. Vriendelijk personeel. Schone en nette kamer. Wel klein, maar van alle gemakken voorzien. Alles op loopafstand. Parking mits er plek is. Uitgebreid ontbijt. Minpunt: de bedden hebben een plastic matrashoes. Fijn voor het hotel. Minder v gasten. Zweten en kraken bij omdraaien. Geen fijne nacht gehad. Verder helemaal prima.

Kamertip: Geen herrie van buiten of andere kamers. Alles op loopafstand!
Datum van verblijf: september 2023
Beoordeeld op 6 juli 2023 via mobiele applicatie

Hotel zit in de buurt van het station. Niet zo’n leuke buurt maar wel op loopafstand van het oude centrum.

Ondanks dat het hotel vol was hele rustige nacht gehad.

Kleine kamer, geen overbodige maar super lekker bed.

Alleen zeep aanwezig in badkamer, geen extra’s.

Goed ontbijt tot 11 uur.

Kamertip: Parkeren kost 18 euro per nacht.
Datum van verblijf: juli 2023
Beoordeeld op 19 december 2022

De ligging van het hotel is goed, vlakbij het station en een groot overdekt winkelcentrum. Ook de grote markt, het museum voorschone kunsten, het Belfort en de exclusievere winkelstraten liggen allemaal op loopafstand.
De kamers zijn klein en erg koud (dat was met vorst overdag wel een nadeel) maar schoon en met voldoende bergruimte en goede bedden.
Het personeel was vriendelijk, behulpzaam en attent. Het ontbijt was voor Franse begrippen vrij uitgebreid.
In het algemeen een uitstekende prijs-kwaliteit verhouding.

Datum van verblijf: december 2022
Beoordeeld op 31 december 2019

Kleine kamer, maar goed bed en schoon, jammer dat dekbedovertrek kapot was aan hoofdzijde.
Had graag een parkeerplaats gereserveerd op de parkeerplaats van het hotel, doch was vol.
Hierdoor moeten parkeren in een openbare parkeergarage wat € 32 per dag was.

Datum van verblijf: december 2019
Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com
Beoordeeld op 12 december 2019

Vlak bij het centrum alles aan te lopen en goed parkeren verzorgd ontbijt .een aanrader. Volgend jaar weer . Genoeg restaurants en cafés in de buurt . Koffie drinken bij "Meer " wel even wachten maar bijzonder

Datum van verblijf: december 2019
Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com