Beoordeeld op 2 september 2018 via mobiele applicatie

Verbleef hier tijdens de brasserie van lille voor 3 nachten. Overdag hield ik de do not disturb op de deur omdat ik het niet prettig vond dat mensen bij mijn spullen kunnen als ik niet in de buurt ben. Twee keer toe kwam ik terug uit de stad en was het bordje weer aan de binnenkant van de deur gehangen en was housekeeping in de kamer geweest. Toen ik hier een melding van maakte beweerden ze dat er elke dag een supervisor de kamer controleerd in verband met veiligheid. Complete onzin in mijn ogen want dan hadden ze ook niet schoon gemaakt. Daarnaast kon de douche geen constante temperatuur aanhouden want ging op en neer van koud naar bloedheet. Ik kon dus ook niet comfortabel douchen. De volgende keer dat ik in Lille ben betaal ik iets meer en ga ik ergens anders heen.

Datum van verblijf: september 2018
Reistype: Reisde alleen
Anne B, Directeur général van Ibis Lille Centre Gares, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 3 september 2018

Geachte mevrouw, mijnheer

Bedankt voor je reactie op je verblijf in Lille tijdens de 2017 Braderie. Voor veiligheidsmaatregelen bevestig ik dat mijn teams de instructies hebben en merkbaar zijn bij evenementen van deze omvang, om het volledige aantal kamers na 12:00 in te voeren en daarom de instructie "DO NOT DERANGER" na deze tijd niet te respecteren .
Het spijt me heel erg dat dit tijdens uw verblijf een storing veroorzaakt, maar ik kan geen oplossing bieden. We zullen deze richtlijn blijven respecteren.

Ondanks alles, om uw vertrouwen te herwinnen bij een volgend verblijf

Beoordeeld op 1 april 2018

2 nachten hier geweest en het beviel prima. Schone kamers, prima badkamer, vriendelijk (engels sprekend) personeel en vooral de locatie is super, 5 minuten van het centrum. Het uitgaansgebied ligt op zo'n kwartier lopen.

Parkeren kan onder het hotel voor €12,- per dag (mag wel wat goedkoper)

Minpunt,na het uitgaan een flesje water gekocht. €3,50 vragen voor een klein flesje water vind ik echt schandalig!

Datum van verblijf: maart 2018
Beoordeeld op 9 maart 2018

Hotel is direct gelegen naast Gare de Flandres, aan de andere kant ligt het grote moderne shoppingcentre Euralille. De nabijheid van het station heeft geen negatieve invloed v.w.b. sfeer. Prima aansluiting op verschillende vormen openbaar vervoer én het hotel heeft een ondergrondse parking à € 12 per dag. De kamers zijn compact, maar zeer praktisch uitgevoerd en de bedden zijn uitstekend. De ramen kunnen open en het straatgeluid valt reuze mee. Het enige dat wij misten was de mogelijkheid koffie/thee te maken op de kamer. Het ontbijt buffet à € 10,50 is royaal te noemen, voor dat geld heb je buiten het hotel geen ontbijt van dezelfde kwaliteit, hoewel de koffie veel beter moet kunnen (Machine vervangen????)

Datum van verblijf: maart 2018
Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com
Beoordeeld op 23 februari 2018

Dit hotel beantwoordt volledig aan onze doelstelling eenvoudig maar goed en vooral de verhouding prijs kwaliteit en nabijheid van het centrum. Wij waren uiterst tevreden en dan zeker over de vriendelijkheid en hulpvaardigheid van het personeel.

Datum van verblijf: februari 2018
Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com
Beoordeeld op 29 december 2017 via mobiele applicatie

Kraaknet Hotel op enkele meters van het station en het Centrum. De kamers zijn net iets te klein maar gezien de spotgoedkope prijzen mag men daar niet over klagen. Het is ruim voldoende voor een bezoekje aan de mooie stad. Een tweede pluspunt is zeker de vriendelijkheid en behulpzaamheid vanwege het personeel.

Datum van verblijf: december 2017