Beoordeeld op 9 maart 2018

Hotel is direct gelegen naast Gare de Flandres, aan de andere kant ligt het grote moderne shoppingcentre Euralille. De nabijheid van het station heeft geen negatieve invloed v.w.b. sfeer. Prima aansluiting op verschillende vormen openbaar vervoer én het hotel heeft een ondergrondse parking à € 12 per dag. De kamers zijn compact, maar zeer praktisch uitgevoerd en de bedden zijn uitstekend. De ramen kunnen open en het straatgeluid valt reuze mee. Het enige dat wij misten was de mogelijkheid koffie/thee te maken op de kamer. Het ontbijt buffet à € 10,50 is royaal te noemen, voor dat geld heb je buiten het hotel geen ontbijt van dezelfde kwaliteit, hoewel de koffie veel beter moet kunnen (Machine vervangen????)

Datum van verblijf: maart 2018
Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com
Beoordeeld op 23 februari 2018

Dit hotel beantwoordt volledig aan onze doelstelling eenvoudig maar goed en vooral de verhouding prijs kwaliteit en nabijheid van het centrum. Wij waren uiterst tevreden en dan zeker over de vriendelijkheid en hulpvaardigheid van het personeel.

Datum van verblijf: februari 2018
Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com
Beoordeeld op 29 december 2017 via mobiele applicatie

Kraaknet Hotel op enkele meters van het station en het Centrum. De kamers zijn net iets te klein maar gezien de spotgoedkope prijzen mag men daar niet over klagen. Het is ruim voldoende voor een bezoekje aan de mooie stad. Een tweede pluspunt is zeker de vriendelijkheid en behulpzaamheid vanwege het personeel.

Datum van verblijf: december 2017
Beoordeeld op 16 oktober 2017 via mobiele applicatie

Vanaf minuut 1 zeer goed ontvangen. Op 2 dagen tijd enkel vriendelijke werknemers gezien die zeer behulpzaam waren. Kamers klein maar zuiver en ideaal voor weekendje weg. Goede ligging tussen oude en nieuwe Lille. Een aanrader!

Datum van verblijf: oktober 2017
Beoordeeld op 24 september 2017

We waren er voor 1 nacht met 2 kleindochters van 14 en 12 en hadden een familiekamer met 1 dubbel bed en een uitgetrokken zetel voor 2 personen. Het toilet was afgescheiden van de badkamer. De kamer was top in orde. Het personeel was altijd zeer vriendelijk en behulpzaam. Ontbijt zeer goed. Ligging zeer goed.

Datum van verblijf: juli 2017