Gratis annuleren tot 13/08/22
TravelocityUS$ 117
ZenHotels.comUS$ 119
Beoordeeld op 20 december 2019

Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com
Delphine B, Directeur général van Mercure Lille Centre Grand Place, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 23 december 2019

Beoordeeld op 17 december 2019 via mobiele applicatie

Het hotel ligt midden in het centrum. Dat is een groot pluspunt, zodat alles verder te voet kan uitgevoerd worden.
De kamer is aan de kleine kant , en zeker de badkamer. Met twee kun je er niet tezelfdertijd in. Positief is dat er een bad met douche aanwezig is. Vroeger kreeg je bij Mercure shampoo, conditioner, lotion, maar hier werd dit vervangen door een drukbus tegen de muur. Als je in het bad zit, moet je rechtstaan om op het zeep/shampoo busje te drukken. Niet zo handig. Dus, bezoekers, breng je eigen bad/haarprodukten mee.
Het ontbijt is eerder beperkt. Er ligt weinig brood, het moet steeds aangevuld worden. Bij mijn eerste rondgang lag er geen brood en enkel harde kaas en wat charcuterie. Dan nam ik maar een croissant. Bij mijn tweede rondgang was er wel brood en gelukkig ook zachte kazen. Dus: alert blijven!
Een goed hotel voor eventjes.

Datum van verblijf: december 2019
Delphine B, Directeur général van Mercure Lille Centre Grand Place, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 19 december 2019

Dear Guest,
Thank you for taking the time to share your review following your stay with us. We are delighted that you had a good stay and take note of your comments on the breakfast;)
Happy New Year :)

Beoordeeld op 15 december 2019 via mobiele applicatie

Uitstekend hotel midden in het centrum van Lille en vlakbij alle bezienswaardigheden. Vieux Lille op 5 minuten lopen, Grand Place op 1 minuut, dus zeer centraal. Kamers prima en ontbijt keurig verzorgd. Receptie uiterst correct en vriendelijk. Volgend jaar gaan we weer.

Dear Guest,
Thank you so much for your very king review !
See tou next year !

Beoordeeld op 26 november 2019

Ligging hotel is prima, Prijs kwaliteit kamers redelijk, ontbijt matig tot redelijk, Hotel rook beneden licht naar riool. Waarschijnlijk zijn er betere hotels in Lille Centre te vinden in dezelfde prijs categorie

Datum van verblijf: november 2019
Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com
Delphine B, Directeur général van Mercure Lille Centre Grand Place, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 28 november 2019

Dear Guest,
Thank you for your review. We are happy to read that you have enjoyed our location, the comfort of the room and our breakfast!
See you soon

Beoordeeld op 17 oktober 2019

Perfecte ligging om stad te bezoeken! Correcte service! Misschien wel kleine kamer, maar alles was aanwezig! Goed gevarieerd ontbijt. Zeer vriendelijk personeel. Afgesloten parking dicht in de buurt!!

Datum van verblijf: oktober 2019
Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com
Delphine B, Directeur général van Mercure Lille Centre Grand Place, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 27 oktober 2019

Dear Guest,
Thank you so much for these 5 stars :):):) It's a real reward for us :)
See you soon :)