Leg de laagste prijs van deze websites vast
Novotel
Booking.comUS$ 111
Expedia.comUS$ 111
PricelineUS$ 111
Hotels.comUS$ 111
TravelocityUS$ 111
TraveluroUS$ 114
Beoordeeld op 22 november 2021

Kamers mogen gemoderniseerd worden, ze zijn wel ruim en goed geïsoleerd ; praktisch is ook de nabije parking (Effia) waar je makkelijk een plaats kunt reserveren (wat nodig is als er iets te doen is in het grand Palais)

Datum van verblijf: november 2021
Beoordeeld op 10 november 2021

We hebben tijdens ons bezoek aan Lille twee overnachtingen gehad in het Novotel Lille Centre Grand Place, het is ons prima bevallen, nette schone kamers en vriendelijk behulpzaam personeel. Hotel is in het Centrum van Lille met een parkeergarage om de hoek waar je tegen betaling je auto kan parkeren.

Datum van verblijf: november 2021
Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com
Beoordeeld op 3 januari 2020

Centraal gelegen hotel in Rijsel, dicht bij de grote markt. Het hotel beschikt over geen eigen parking, maar je kan je auto prima kwijt in de zeer nabijgelegen openbare parking. Onthaal in het hotel kon wat vriendelijker maar voor het overige waren we tevreden over ons verblijf aldaar. Kamers zijn wel niet zo groot. Confort en stilte door de prima isolatie van de ramen die op de straat uitgeven is heel goed. Het ontbijt was redelijk te noemen, met voldoende keuze.

Datum van verblijf: januari 2020
Marie-Ange S, Public Relations Manager van Novotel Lille Centre Grand Place, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 6 januari 2020

Beste gast,

Beoordeeld op 27 december 2019

Kamers zijn net gerenoveerd. Genoeg ruimte op de kamer. Niet gehorig. Hartje centrum. Parkeren in garage achter het hotel. 1000 plaatsen. Prijs/kwaliteit goed. Het is een standaard Novotel met goede nachtrust.

Datum van verblijf: december 2019
Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com
Marie-Ange S, Public Relations Manager van Novotel Lille Centre Grand Place, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 30 december 2019

Beste gast,

Beoordeeld op 2 september 2019

Mooie, nette en ruime kamers. Vriendelijk personeel, uitgebreid ontbijt. Ruime en nette badkamer met toillet en bad gescheiden.
Wij waren er toevallig en bij een bezoek aan Rijsel komen we er zeker terug.Een aanrader.

Datum van verblijf: augustus 2019
Marie-Ange S, Public Relations Manager van Novotel Lille Centre Grand Place, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 9 september 2019

Wij stellen uw opmerkingen over uw verblijf in Novotel Lille Centre Grand-Place erg op prijs. Het is altijd prettig om positieve reacties te mogen ontvangen.

Uw opmerkingen zullen wij overbrengen aan ons team. Wij zijn ervan overtuigd, dat uw reactie ons personeel zal stimuleren om voortdurend te blijven streven naar een hoge kwaliteit van onze dienstverlening.

Hoogachtend,