Paul Weststrate
Oegstgeest, Nederland

We hebben genoten

Beoordeling van Hôtel Barrière Lille
5,0 van 5 bollen11 feb 2022 beoordeeld
Heel vriendelijk personeel, prima service, goede ligging net buiten het centrum. Luxe valet parking service, mooie kamer met alle faciliteiten en met prima uitzicht, We voelden ons zeer welkom. In het aangrenzende casino (dat geen reden was voor deze hotelkeuze) hebben we voor de grap even aan de automaten gezeten en warempel gewonnen! Dit hotel is een aanrader en we komen zeker een keer terug
Datum van verblijf: februari 2022
4,0 van 5 bollenLocatie
4,0 van 5 bollenHygiëne
5,0 van 5 bollenService
Is er een probleem met deze beoordeling?
David DEVANTOY MANDIN, Directeur général van Hôtel Barrière Lille, reageerde op deze beoordeling
Gereageerd 21 feb 2022
Beste "PaulWeststrate",
Het hele team van Hôtel Barrière Lille sluit zich bij mij aan om u hartelijk te bedanken voor de tijd die u heeft genomen om deze zeer positieve en bemoedigende opmerking te plaatsen.
We hopen u snel weer te mogen verwelkomen voor een nieuwe ervaring.
Word beloond met One Key
0.6 km van Hôtel Barrière Lille
0.5 km van Hôtel Barrière Lille
Restaurant
Geen aanbetaling vereist
Restaurant
1.0 km van Hôtel Barrière Lille
Bar/lounge
Façade de l'hôtel dans l'environnement calme et pittoresque de l'église Saint Maurice
Geen aanbetaling vereist
Gratis parkeren
Word beloond met One Key
Meer hotels in Rijsel bekijken
Beoordeeld op 4 januari 2020 via mobiele applicatie

De grootste domper op ons bezoek aan dit hotel was het ontvangst. We hebben ontvangen door een dame en een heer die ons zeer onprofessioneel behandelde. Wij verstaan de franse taal niet, maar het gegniffel en de onderonsjes gaven ons het gevoel dat wij bespot werden.

Omdat wij geen creditcard bijhadden, de kamer was immers al betaald moesten we langer wachten omdat de minibar verwijderd moest worden.

Vervolgens kregen wij de sleutel van de kamer zonder verder enige uitleg over bijv. Ontbijt of de werking van de lift.

Gelukkig werden we later wel te woord gestaan door vriendelijk personeel en de manager. Ook de kamer en het ontbijt was goed.Helaas gaf het begin van dit bezoek ons een naar gevoel.

Datum van verblijf: januari 2020
David D, Responsable relations clients van Hôtel Barrière Lille, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 12 januari 2020

Beste "lisamarinus",
Ik dank u oprecht dat u de tijd heeft genomen om uw mening onder de aandacht van internetgebruikers te brengen. Het spijt me oprecht dat uw welkom niet de warmste was en dat uw verblijf gedeeltelijk werd verwend door dit incident.
Ik hoop dat we u opnieuw mogen verwelkomen om uw vertrouwen te herwinnen.
Met vriendelijke groeten,

Beoordeeld op 11 september 2019 via mobiele applicatie

groot hoog hotel sliepen op 9 de verdiep. 10 min wandelen van stadcentrum. culinair restaurant was geen topper. vriendelijke bediening. mooie kamer en badkamer met ligbad en douche apparte wc. zalig bed

Datum van verblijf: september 2019
David D, Responsable relations clients van Hôtel Barrière Lille, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 13 september 2019

Dear "AnnemieV113",
We thank you for taking time to leave your comment and your feedback following your last stay.
Kind regards,

Beoordeeld op 31 augustus 2019 via mobiele applicatie

Niet onder de indruk van de nachtportier die zijn liefde voor eigen land, Frankrijk, overdreven intens wou overbrengen en hierdoor het gevoel gaf van niet gewenst te zijn als vlaming
Tweede maal dat we overnachten in dit hotel en dan op zulke manier aangesproken worden is onaanvaardbaar. En het feit dat hij niet vrijwillig stopte was nog meer aanstootgevend. Wij liepen door en hij liep een stuk mee. Niet vergeten dat als front of house, nacht of dag, u alle discretie moet weten aan de dag te leggen en uw mening niet spontaan moet meegedeeld worden aan gasten op een manier die niet aanvaardbaar is.
Alsook de housekeeping had onze tweede badge meegenomen die wij hadden laten liggen op de kamer. Met welke bedoeling geen idee.
Een goed tip: hospitality begint met het aanvoelen van uw gasten en uw afstand te bewaren.
Een positieve noot: de suite die wij reeds twee maal geboekt hebben voldoet aan alle wensen. Maar uiteraard is dit maar een deel van het geheel wat de volledige ervaring tot een succes moet brengen.

Datum van verblijf: augustus 2019
David D, Responsable relations clients van Hôtel Barrière Lille, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 7 september 2019

Geachte "Robijn1973",
Mijn excuses voor het ongemak en het duidelijke gebrek aan discretie van een lid van ons team.
U kunt er zeker van zijn dat de nodige maatregelen zo snel mogelijk worden genomen, zodat dit niet opnieuw gebeurt.
Ik hoop dat we uw vertrouwen kunnen behouden en u welkom kunnen heten.
Hartelijk,

Beoordeeld op 16 september 2018

Top hotel ! Om te beginnen was het onthaal heel hartelijk en vriendelijk, we kregen een warme welkom. De kamer was zeer comfortabel en eveneens de badkamer voldeed aan de hoge standaarden van een luxehotel. Qua ligging zit je even buiten het centrum maar toch op wandelafstand. Bij het ontbijt kan je kiezen tussen een Engels ontbijt, continentaal ontbijt en een ruime keuze aan ontbijtgranen. Het gastronomisch restaurant serveert top kwaliteit en de bediening geeft vakkundig uitleg. Gewoon TOP !

Datum van verblijf: september 2018
David D, Responsable relations clients van Hôtel Barrière Lille, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 28 september 2018

Dear "Vera D",

I warmly thank you for your feedback and hope to welcome you back soon in Lille.

Kind regards,

Beoordeeld op 7 augustus 2018 via mobiele applicatie

Mooi hotel, vriendelijk personeel, comfortabele kamers, lekker ontbijtbuffet. Minpuntjes: bar aan hotel is maar open tot 23.00u (laatste drankje wordt geserveerd om 22.40u); groot casino, maar niet sjiek; restaurant van het hotel gesloten op zondag en maandag.

Datum van verblijf: augustus 2018
David D, Responsable relations clients van Hôtel Barrière Lille, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 13 augustus 2018

Lieve "Koen B"
Dank u voor uw mooie commentaar.
Wij verwachten dat u weer snel in ons hotel.
Vriendelijke groeten