Novotel Lille Centre Gares(Rijsel)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Restaurant
Best Western Plus Up Hotel(Rijsel)(Heel veel waar voor je geld!)
90 US$
  • Roomservice
Mercure Lille Centre Grand Place(Rijsel)(Heel veel waar voor je geld!)
128 US$
  • Roomservice
Novotel Suites Lille Europe hotel(Rijsel)(Heel veel waar voor je geld!)
89 US$
  • Bar/lounge
90 US$
  • Gratis parkeren
Besparingsmelding! 17% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 17% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van 109 US$ per nacht.

145 US$
111 US$
Besparingsmelding! 12% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 12% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van 126 US$ per nacht.

159 US$
137 US$
  • Zwembad
Best Western Premier Why Hotel(Rijsel)(Heel veel waar voor je geld!)
111 US$
81 US$
78 US$
  • Gratis parkeren
3 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit is een nieuw en modern, onpersoonlijk hotel dat nu al divers wear and tear toont: krassen op muren, plekken op behang, tapijt versleten. Het is goed beveiligd (lift werkt met kamerkaart). De bediening is heel vriendelijk. De prijzen liggen hoog. Op de kamer zijn tea and coffee making facilities aanwezig. Ramen kunnen niet open, airco aanwezig. Douche in badkuip met hoge instap. Heerlijk bed. Veel oplaadpunten. Prima wifi. Geluidsoverlast geheel afwezig, zeer stil. Ontbijt met veel keus. Gelegen naast casino en voucher voor enkele speelfiches komt bij de kamer. Lopen naar enorme shoppingmall met alle highstreet winkelketens en Starbucks: 5 min. Lopen naar stadscentrum: ca 10 min. Lopen naar Braderie Lille ca 10 min. Lopen naar station en Thalys ca 5 min.

Verbleef: september 2017, reisde met vrienden
David D, Responsable relations clients van Hôtel Barrière Lille, reageerde op deze beoordelingGereageerd 8 januari 2018

We thank you for your comment. For reasons beyond our control, we have not been able to respond sooner.

7 augustus 2017 beoordeeld

Prima service van het personeel, een prima kamer met een heerlijke douche!
De directe omgeving is niet bijzonder, maar het centrum is dichtbij en aan de overkant van de straat is een groot winkelcentrum.

• Verbleef: augustus 2017, reisde met familie
Patricia_LEGROS, Directeur général van Hôtel Barrière Lille, reageerde op deze beoordelingGereageerd 9 augustus 2017

Dear Madam, Dear Sir,
I thank you very much for taking time to give us your feedback regarding your stay in our hotel.
I hope I will have the pleasure to welcome you back again soon.
Sincerely

5 augustus 2017 beoordeeld

We vermoeden dat we onze trip op een slecht moment geboekt hebben: het gastronomisch restaurant van het hotel is gesloten. (net zoals heel wat andere restaurants in Lille). Wat we enorm jammer vonden.
De service aan de receptie en de valet service was super.
Onze kamer en badkamer was tip-top in orde met een fijn uitzicht. Werd elke dag netjes schoongemaakt.
Bij het ontbijt hadden we het idee dat er niet zoveel gasten waren in het hotel: er waren niet zoveel tafels bezet en de keuze van het buffet was minder in vergelijking met foto's die we op tripadvisor al hadden gezien. (op vlak van charcutrie, kazen, vers fruit)
De eerste ochtend hadden we ons op de rode zetel gezet en merkten we op er op heel wat plaatsen toch wel wat opgedroogde etensresten zaten. Een grondige stoombeurt is misschien een optie?
De volgende ochtend dan maar gewoon een plaatsje op stoeltjes gekozen.

• Verbleef: juli 2017, reisde met een partner
Patricia_LEGROS, Directeur général van Hôtel Barrière Lille, reageerde op deze beoordelingGereageerd 8 augustus 2017

Dear Mrs Judith G,
We very much appreciate your comments regarding your stay. It is always a pleasure to receive positive feedback.
Indeed, our gastronomic restaurant is closed till the 29th of august, our "Brasserie" La Terrasse du Parc still open everyday to please you.

5 augustus 2017 beoordeeld

Positieve punten: Zeer vriendelijk personeel. Moderne en propere kamers, niets op aan te merken. 5 sterren waard. Te voet ben je op 10min in het centrum. We waren haargel thuis vergeten, en konden gel lenen via de receptie. Bij avond werd aangeboden om de kamer nog eens extra op te maken; zodat als we zouden terugkomen van diner, de kamer netjes zou zijn. Wellness is erg verzorgd. Onze badkamer was erg modern; met een tweepersoonsbad.
Negatieve punten: De wellness is beperkt tot een fitness, een sauna en een turks stoombad. Er is geen water-feature, bijv. whirlpool; terwijl daar duidelijk wel de ruimte voor is.
Grootste minpunt is de hotelbar. Na 30min wachten op bediening, zijn we zelf naar de toog gegaan en daar besteld. Na nog eens 30min kregen we onze cocktails. De bar pakt uit met cocktailkaart en daar staat op dat je ook cocktails mag vragen die er niet op vermeld staan, want "hun mensen kunnen het". Ze kunnen het helaas niet. De Mojito en Old Fashioned die we bestelden staan op de kaart. De Mojito was OK maar niet helemaal juist. De Old Fashioned was ronduit verkeerd gemaakt. Barpersoneel was vriendelijk, maar niet geschikt voor "echte cocktails".

Kamertip: Als je de wellness (4de verdiep) veel wil gebruiken, dan op 4de een kamer kiezen.
  • Verbleef: augustus 2017, reisde met een partner

Dear Mister StevenDupont1,

We very much appreciate your comments regarding your stay. It is always a pleasure to receive encouraging feedback.

I will transmit your comments to our team. I'm sure these comments will stimulate our entire team which continually strives to improve the quality of our services.

31 juli 2017 beoordeeld

Voor een event op mijn werk had ik ongeveer 75 kamers afgehuurd. De samenwerking met Hotel Barrière liep tip top in orde. We kregen eveneens de mogelijkheid om een aantal topklanten een upgrade te geven naar een suite. Mijn collega en ikzelf die alles organiseerden kregen bij wijze van bedanking ook elk een suite toegekend. Leuke verassing, dit is zeker.
Het team stelde zich heel professioneel op en was ook zeer efficiënt en flexibel. Zodra we een vraag hadden was er iemand aanwezig om ons verder te helpen.

Hygiëne van de kamers is top.

Het is er aangenaam vertoeven in het hotel. Ook al ben je er voor zaken.

• Verbleef: februari 2017, reisde voor zaken
Patricia_LEGROS, Directeur général van Hôtel Barrière Lille, reageerde op deze beoordelingGereageerd 2 augustus 2017

Dear EAR Belgium,