2 personen bekijken dit hotel
Reserveer nu, betaal bij aankomst
Trip.com
Hotels.comUS$ 72
TravelocityUS$ 72
Agoda.comUS$ 73
Beoordeeld op 14 augustus 2019

2 kamers geboekt (2 volwassenen met 2 kinderen) Kamers niet naast elkaar gelegen maar op verschillende etages. 1 kamer gehele verblijf geen heet water en een rioollucht. Andere kamer geen optie ivm hotel vol. Vrij slechte wijk, buiten deur van het hotel wordt je vrijwel direct aangesproken door zwervers/verslaafden met vraag om geld.

Datum van verblijf: augustus 2019
Beoordeeld op 19 mei 2019 via mobiele applicatie

Goed hotel met vriendelijk personeel! De kamer was schoon en van alle gemakken voorzien. Geen geluidsoverlast, (aan de achterzijde hoor je de vogeltjes fluiten) er is een parkeerplaats voor je auto en in de ochtend uitgebreid ontbijt. De koffie is ook goed. Dit hotel is op loopafstand van het centrum. Wij gingen fietsen, sowieso leuk om via deze wijze Lille te verkennen.

Datum van verblijf: mei 2019
Beoordeeld op 13 maart 2019

Je verwacht heel wat van deze plek. De uitstraling is fantastisch. Helaas is in het weekend in maart geen aandacht voor gasten. Restaurant is bijvoorbeeld niet open. In de buurt zijn geen leuke plekken om te eten.
Wat betreft de kamers: standaard kamers zijn erg klein, hebben kleine 2-p bedden. Weinig mogelijkheid te ventileren. Fohn onder de maat.

Datum van verblijf: maart 2019
  • Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 2 maart 2019

De ligging in de wat shabby wijk doet vermoeden dat dit hotel matig zal zijn, maar dat is niet het geval: mooie historische villa met een centrale en veilige entree. De receptie is simpel maar er is niks mis mee.
De hotelkamer (voor 3 personen) is goed: twee kamers met goed sanitair. De kozijnen vragen onderhoud: hangt er wat bedenkelijk bij. De bedden zijn wat zacht.

Datum van verblijf: februari 2019
Beoordeeld op 17 november 2018

Ietwat gedateerd, fijn dat er een afgesloten parkeerterrein is. Ontbijt erg matig, niet veel keuze, erg kleine eetzaal. Gordijnen in de kamer sluiten niet goed af. De vloer in de kamer kraakt enorm, de kluis is erg klein, op de kamer was en bleef het erg warm ondanks de airco. Kortom al met al niet echt een aanrader.

Datum van verblijf: november 2018