Beoordeeld op 22 juli 2018 via mobiele applicatie

Verbleven hier 2 nachten om de stad Lille te kunnen verkennen. Je ligt een kwartiertje stappen van het centrum. Hadden een classic kamer , niet super groot maar hoefde niet voor ons, alles wat je nodig hebt met een aangename en propere badkamer en twee nachten propere handdoeken. Ontbijt is voor 11euro standaard maar prijskwaliteit ok! Je zit in een achterwijkje maar hadden geen last of geluidshinder om te slapen. Personeel is enorm vriendelijk en ook de bar van het hotel is leuk vertoeven na een dagje stappen!

Datum van verblijf: juli 2018
Maya_Urban, Responsable réception van Best Western Urban Hotel & SPA, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 23 juli 2018

Hallo Wouters_a,
Ik dank u zeer voor uw commentaar.
Inderdaad, het Best Western Urabn Hotel & Spa is gelegen in de wijk Saint Sauveur op 15 minuten lopen van het Grand Place de Lille, u geniet van de gemakken van het stadscentrum zonder de ongemakken :-).
Tot binnenkort voor uw volgende verblijf in Lille!
AFIFI Maya, Hospitality Manager

Beoordeeld op 22 maart 2018

Standaard kamer zonder warm water is barbaars. De receptie bood ons aan om op een andere kamer te douchen!!!! Ons voorstel was om te verhuizen naar die kamer. Was ook goed, geen probleem. De comfortkamer was prima, Goed geslapen en gedoucht.

Kamertip: Vanaf de comfort kamer te betrekken
Datum van verblijf: maart 2018
Beoordeeld op 13 februari 2018

Dit hotel is prijs/kwaliteit in orde. WIFI werkte goed. Ontbijt was zeker in orde. Parking is met electrische poort en volledig afgeschermd. Kamers waren modern en comfortabel. Sauna, stoombad en jacuzzi is ook aanwezig. Alleen spijtig dat er geen relaxruimte is. Het hotel is niet echt centraal gelegen dus met de auto een 10-tal minuten naar centrum.

Datum van verblijf: februari 2018
Valerie_Gillis, Directeur général van Best Western Urban Hotel & SPA, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 16 februari 2018

Goiedag Tom,

Thank you for your positive feed back. We are pleased that your stay went well.
Indeed, the layout of our wellness area does not allow the installation of a relaxation room.
if you wish to leave your car in our free parking, our hotel is only at 20 minutes walk from the main square of Lille or 2 metro stations.

Heeft een prettige dag,

Valérie Gillis, manager

Beoordeeld op 17 november 2017 via mobiele applicatie

Een hotel met een correcte prijs kwaliteit verhouding. Kamers zijn niet groot, maar voldoende. Het vriendelijke en attente personeel is een pluspunt. Het hotel is gelegen in een rustige straat en beschikt over een eigen afgesloten parking. Het buitenterras met lounge achter het hotel is aangenaam. Avondeten is lekker en correct geprijsd. Naar het centrum is het ongeveer 20 min stappen en Grand Palais bereik je na 10 min stappen.

Datum van verblijf: november 2017
Beoordeeld op 5 november 2017 via mobiele applicatie

De eerste keer kwam ik hier voor mn vrijgezellen in september 2017. Bij aankomst bleek 1 van onze 4 kamers enorm te ruiken naar sigaretten. Een andere kamer gevraagd en gekregen, die rook dan weer naar riool. Vervolgens weer een andere kamer gevraagd en kregen we de sleutel van een kamer waar iemand anders in verbleef, kortom een ramp!
Nu kom ik hier voor de tweede keer met mijn man. We kregen een kamer op de benedenverdieping waarvoor we GEEN sleutel kregen aangezien ze er geen meer vonden. Ook hier opnieuw de vreselijke, degoutante riool/schimmelgeur in de badkamer. Vreselijk om je zo te moeten douchen... ontbrekende plinten in de badkamer en een raam dat niet geopend kan worden.
Vervolgens gingen we naar de wellness waar we enkel naartoe konden door in onze badkleding door het overvolle restaurant te wandelen. Raar!
De sauna was ok, hammam daarentegen rook zeer muf! Ook was voor sommige gasten niet duidelijk dat het hier een wellness met badkleding betrof...
Na de wellness kregen we ons menu. VG: caesar salad: een inspiratieloos slaatje waar alles recht uit een zakje kwam. HG: ‘angus beef’ als je het al zo kan noemen. Mijn stuk vlees viel mee, dat van mn man zat helemaal vol pezen en konden de we niet doorsnijden noch kauwen... na melding aan de over stelde deze enkel voor een ander mens te geven... hoe zouden we dat dan kunnen doorslikken.
dessert: café/té gourmand: een zuur hoopje slagroom met hier en daar een notie schimmel en een tas thee in een vuile tas. Kortom: het eten was een grote teleurstelling.
De positieve punten: het bed was goed, afgesloten parking aanwezig en goed bereikbaar.

Algemene beoordeling: slecht! Het is hier heel chaotisch en wij menen dat het hotelpersoneel zeer onderbemand is. Iedereen moet alles doen wat de kwaliteit naar de klanten toe sterk naar beneden haalt. Jammer dat deze mensen zo moeten werken, we begrijpen dat dit enorm veel frustratie met zich meebrengt...

Datum van verblijf: november 2017
ETHEBAUX, Responsable réception van Best Western Urban Hotel & SPA, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 17 november 2017

Beste Vanya,

We vinden het echt spijtig dat u een commentaar maakt over uw nagerecht: u spreekt van schimmel terwijl we u, de dag van het incident, uitgelegd hebben dat het om passievrucht granen ging. Wat idd groen/blauw is en ook een beetje zuur. De chef is zelfs langs gekomen hiervoor. Wat een verrassing te zien dat, 2 maanden later, u toch zo een commentaar publiceert. Betreffende uw vlees, gaat het om Angus beef van top qualiteit. Ons restaurant heeft een zeer goede reputatie zelfs bij zakenman die er regelmatig een business lunch komen eten. Verder, hadden we graag uw vlees vervangen had u het vermeld. Tevredenheid van onze klanten is een must.
Betreffende de netheid in het algemeen, worden we regelmatig gecontroleerd door de Franse sanitaire diensten. Nooit een opmerking gehad. Nog van hen, nog van onze klanten.
We willen graag verder antwoorden op de verschillende andere punten maar vinden uw commentaar, 2 maanden later, echt onterecht. We zijn, tijdens het verblijf van onze gasten, altijd klaar om oplossingen te vinden. Maar een super negatieve feedback na een termijn van 2 maanden blijft een enorme verrassing. Te laat voor ons om het nodige te doen voor u. Echt spijtig want dit is en zal onze leitmotiv blijven: dag en nacht altijd en optimale ervaring aanbieden.
MAYA AFIFI