Reserveer nu, betaal bij aankomst
Priceline
Agoda.com
FindHotel
eDreamsUS$ 59
Etrip
Beoordeeld op 4 januari 2019

Prima hotel voor een kort verblijf. Een goede prijs kwaliteit verhouding. Een goede parkeergelegenheid erbij besteld.
We hadden de familiekamer en die was prima, alles wat je nodig had was aanwezig en goede bedden en schone kamer.
Ontbijt was ook prima voor zo'n goede prijs, 6,85 pp en dan had je ruime keuze.
Vers stokbrood, crossants, scrambled eggs, jus, koffie en thee en alles in buffet vorm.
Het was wel druk in de ontbijtzaal.
Wij zijn met de metro naar het centrum van Lille gegaan,slechts 2 haltes.
Al met al een prettig verblijf voor een kort verblijf in Lille

Datum van verblijf: december 2018
MagaliCBB, Gérant van B&B Hotel Lille Centre Grand Palais, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 14 november 2019

Dear guest,
Thanks a lot for your feed back.
See you soon in our hôtel
Magali

Beoordeeld op 28 augustus 2018

We hebben hier twee kamers geboekt als tussenstop voor onze eindbestemming in Pornic ( Loire-Atlantique ). Hotel ligt direct aan de snelweg en dus makkelijk te bereiken. Kamers met airco zijn schoon en prima voor een overnachting. Ontbijtbuffet is uitgebreider dan we van dit soort hotels gewend zijn. Personeel is vriendelijk. Het oude centrum is op een klein half uur loop afstand.

Datum van verblijf: augustus 2018
Beoordeeld op 5 augustus 2018

Een leuk hotel lekker knus maar zeer vriendelijk ook het ontbijt is lekker dus zeker een aanrader als je in lille verblijft het is ongeveer 15 minuten wandelen naar de binnenstad waar je alle bezienswaardigheden op loopafstand hebt.

Datum van verblijf: augustus 2018
Beoordeeld op 23 juli 2018 via mobiele applicatie

Het hotel is prima, schone nette kamers.
Vriendelijk personeel. Prijs klopt prima.
Het ontbijt was prima maar er waren geen vleeswaren of kaas. Parkeergarage is klein maar goed.
Metro is 5 minuten lopen, anders 20 minuten loopafstand naar het centrum.

Datum van verblijf: juli 2018
Beoordeeld op 20 mei 2018 via mobiele applicatie

Wij zaten 2 nachten in het hotel en dat was te doen. Kamers zijn wat klein en de afstand tot het oude centrum is 2km dus je moet toch wel een 25min wandelen.
Verder is de service prima en het ontbijt is echt goedkoop en lekker!
Geen aanrader voor lange verblijven met kinderen.

Datum van verblijf: mei 2018