4 personen bekijken dit hotel
Reserveer nu, betaal bij aankomst
Agoda.com
Hotels.comUS$ 109
PricelineUS$ 109
TravelocityUS$ 109
Beoordeeld op 9 mei 2022 via mobiele applicatie

Geweldig hotel met een waanzinnige gastvrijheid. We zijn hier nu enkele keren verbleven en iedere keer weet het personeel ons te verbazen. De ligging is ook perfect: precies tussen de oude en nieuwe stad van Lille in, dus dat is erg fijn want alles is lopend te doen

Datum van verblijf: maart 2022
Nicolas Clauzet, Directeur général van Hotel L'Arbre Voyageur, BW Premier Collection, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 20 juni 2022

Chers Voyageurs,

L'ensemble de l'équipe de l'hôtel l'Arbre Voyageur BW Premier Collection **** à été heureuse de vous accueillir au coeur de Lille.

C'est un réel plaisir de lire votre recommandation. Cela reflète le travail fourni par l'ensemble de nos équipe.

Nous mettons tout en œuvre afin de vous offrir une expérience unique.

Au plaisir de vous retrouver très bientôt à l'hôtel.

Cordialement,

Premier de réception

Beoordeeld op 17 februari 2021

Uitstekende ligging van hotel, langs ondergrondse. Mooi ingerichte, moderne kamers, zeer proper. Vriendelijk, behulpzaam personeel.
Gratis minibar en koffie en thee op de kamer. Ontbijt en diner opgediend in kamer. Voorgerecht en hoofdschotel tegelijk, zodat het hoofdgerecht niet meer heel warm was.

Kamertip: aan de straatkant kan het lawaaierig zijn
Datum van verblijf: februari 2021
  • Reistype: Reisde voor zaken
Nicolas Clauzet, Directeur général van Hotel L'Arbre Voyageur, BW Premier Collection, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 13 maart 2021

Chers Voyageurs,

Nous tenons à vous remercier d'avoir choisi l'hôtel "L'arbre voyageur BW Premier Collection ****".

L'ensemble de notre équipe est ravie de vous compter parmi nos clients.

C'est un réel plaisir que de lire ces quelques lignes.

Au plaisir de vous accueillir très prochainement.

Bien cordialement,

Premier de réception

Beoordeeld op 21 januari 2020

Zeer goed gelegen hotel. Makkelijke te bereiken met de auto en ondergrondse parking op 50 meter. Vanuit het hotel kan je te voet naar de oude stad. Maar je kan ook de Citadel bv makkelijk te voet bereiken. Zeer vriendelijk en behulpzame staff. Ze gaven meteen een kaartje van de stad en wat uitleg over de winkelstraten, restaurants en bezienswaardigheden. We kregen nog een extra attentie omdat we via hun site geboekt hadden. Kamer was top. Ruim genoeg en zeer net. Wij zaten aan de voorzijde maar hadden geen last van enig straatlawaai. Ontbijt was lekker en zeker voldoende. Ook daar was het onthaal hartelijk. Maw, absolute aanrader.

Datum van verblijf: januari 2020
Nicolas Clauzet, Directeur général van Hotel L'Arbre Voyageur, BW Premier Collection, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 1 november 2020

Dear Traveler,

We want to thank you for taking the time to tell us about your experience at the Hôtel "L'arbre Voyageur - BW Premier Collection ****".

We really appreciate to read your positive feedback and it will be a real pleasure to see you again for your next travel in Lille.

Beoordeeld op 22 december 2019 via mobiele applicatie

Gastvriendelijk ontvangst. Kamer ruim en gemakkelijk. Wel gehorig voor wat betreft geschuif met stoelen etc.
Ontbijt lekker. Niet al te ruime opzet, maar keuze wel voldoende.
Centrum zeer goed bereikbaar.

Datum van verblijf: december 2019

Beoordeeld op 8 december 2019

Het hotel is ideaal gelegen aan de rand van het oude Lille, met een parking op amper 20 meter van het hotel. Super vriendelijk onthaal. Zeer mooi kamer (we verbleven in een suite). Gratis minibar, leuke attentie omdat we rechtstreeks bij BW geboekt hadden. Ontbijt was iets minder dan gehoopt, maar zeker voldoende uitgebreid en met vele verse producten.

Datum van verblijf: december 2019
Beoordeling verzameld in samenwerking met Best Western