Beoordeeld op 22 december 2019 via mobiele applicatie

Gastvriendelijk ontvangst. Kamer ruim en gemakkelijk. Wel gehorig voor wat betreft geschuif met stoelen etc.
Ontbijt lekker. Niet al te ruime opzet, maar keuze wel voldoende.
Centrum zeer goed bereikbaar.

Datum van verblijf: december 2019
Nicolas Clauzet, Directeur général van Hotel L'Arbre Voyageur, BW Premier Collection, reageerde op deze beoordelingGereageerd 4 weken geleden

Dear Traveler,

We want to thank you for taking the time to tell us about your experience at the Hôtel "L'arbre Voyageur - BW Premier Collection ****".

We really appreciate to read your positive feedback and it will be a real pleasure to see you again for your next travel in Lille.

Thank you so much !

Yvan
First of the reception

Beoordeeld op 8 december 2019

Het hotel is ideaal gelegen aan de rand van het oude Lille, met een parking op amper 20 meter van het hotel. Super vriendelijk onthaal. Zeer mooi kamer (we verbleven in een suite). Gratis minibar, leuke attentie omdat we rechtstreeks bij BW geboekt hadden. Ontbijt was iets minder dan gehoopt, maar zeker voldoende uitgebreid en met vele verse producten.

Datum van verblijf: december 2019
Beoordeling verzameld in samenwerking met Best Western

Dear Traveler,

Thank you so much !

Yvan
First of the reception

Beoordeeld op 17 november 2019

We brachten 2 nachten door in een kamer “ prestige”. De check-in was zeer vlot, vriendelijk en to the point. De kamer was modern, zeer “clean”, het bed comfortabel en de badkamer had een regendouche. De dranken en versnaperingen in de minibar waren gratis en werden aangevuld als men koos voor de dagelijkse schoonmaak. In het andere geval kreeg men een gratis drankje in de bar. De gratis koffie in de kamer smaakte heerlijk na een wandeling. Het ontbijt was zeer uitgebreid en met verse producten. Ook hier was de bediening zeer vriendelijk. De parking “Opera” bevindt zich op 50 meter. Het is een korte wandeling naar het centrum met zijn vele winkels en eetgelegenheden. Wij verkozen het eigen gastronomisch restaurant Jane. Ook een aanrader. Wij komen hier zeker terug bij de volgende wijnbeurs.

Kamertip: Het hotel is toegankelijk voor rolstoelgebruikers
Datum van verblijf: november 2019
HotelArbreVoyageur, Responsable réception van Hotel L'Arbre Voyageur, BW Premier Collection, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 29 december 2019

Dear traveler,

We would like to thank you for your visit in our hotel "l'arbre voyageur - BW Premier Collection ****".

What a pleasure to read that you enjoyed the service provided by our team. We are sure that this feedback will encourage our team as we strive constantly to improve our quality of service.

We hope to welcome you back soon for your next trip in Lille !

Beoordeeld op 2 juni 2019 via mobiele applicatie

De kamers zijn prachtig en zeer proper. Het personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam. We waren met een grote groep en alles is vlekkeloos verlopen. Lekker ontbijt en mooi en rustig terras. Zeer aangenaam, een aanrader!

Datum van verblijf: juni 2019
HotelArbreVoyageur, Responsable réception van Hotel L'Arbre Voyageur, BW Premier Collection, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 5 juni 2019

Dear traveler,

We would like to thank you for your visit in our brand new hotel "l'arbre voyageur - BW Premier Collection ****".

We hope to welcome you back soon for your next trip in Lille !

Beoordeeld op 5 mei 2019 via mobiele applicatie

Wij logeerden 2 nachten in dit hotel (door anderen als verrassing voor ons geboekt). Comfortabele bedden, vriendelijk personeel, lekker ontbijt. Geen lawaai van buiten terwijl je midden in het centrum verblijft.

Datum van verblijf: mei 2019
HotelArbreVoyageur, Responsable réception van Hotel L'Arbre Voyageur, BW Premier Collection, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 15 mei 2019

Dear traveler,

We appreciate your lovely review regarding your previous stay at the hôtel "l'arbre voyageur - BW Premier Collection ****"

It's a real pleasure to receive your positive comment. We'll share your feedback with all of our teams.