Beoordeeld op 31 januari 2018 via mobiele applicatie

Heel goed hotel. Met veel smaak ingericht tot in de details. Goede bedden, vriendelijk personeel en verzorgd ontbijt. De ligging is heel centraal, tussen Vieux-Lille en Euralille, vlakbij de oude beurs.

Datum van verblijf: januari 2018
HotelArbreVoyageur, Responsable réception van Hotel L'Arbre Voyageur, BW Premier Collection, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 2 februari 2018

Dear traveler,

We very much appreciate your review regarding your previous stay at the hôtel "l'arbre voyageur - BW Premier Collection ****".

It's a real pleasure to receive your positive feedback and i will share your comments with all of our teams.

Beoordeeld op 31 januari 2018

Met alle bezienswaardigheden om de hoek en alle faciliteiten en luxe van het hotel, een heerlijk weekend gehad in Lille. Zowel stad als hotel een aanrader voor een ieder. Zowel ontvangst als uitchecken was uiterst vriendelijk.

Datum van verblijf: januari 2018

Dear traveler,

We would like to thank you for your visit in our hotel "l'arbre voyageur - BW Premier Collection ****".

What a pleasure to read that you enjoyed the service provided by our team. We are sure that this feedback will encourage our team as we strive constantly to improve our quality of service.

We hope to welcome you back soon for your next trip in Lille !

Beoordeeld op 25 december 2017 via mobiele applicatie

Vanuit België rij je vlot de stad in en net naast de parkeergarage ‘Opera’ ligt het hotel. Van buiten niet opvallend, van binnen netjes gerenoveerd. Vroeger was het de Poolse consulaat vertelde een hostess. Kamer (in standaard type) was niet ruim, maar prima bed en excellente douche maken veel goed. Gratis minibar was leuke verrassing. Wandelend in dertig seconde in de oude binnenstad en op één hele minuut van de meeste winkels is de ligging van het hotel echt top.
Leuk pluspunt is het restaurant Jane dat inpandig ligt, we hebben er één avond gegeten en dat was erg lekker, tikje prijzig, maar wel verfrissende gerechten.
Er is ook een burgerrestaurant maar dat hebben we niet bezocht.
Enige reden om een ander hotel te zoeken zou de kamerprijs kunnen zijn, want verder is dit hotel prima voor (lang) weekend in deze stad. Ook zakelijk geschikt.

Datum van verblijf: december 2017
HotelArbreVoyageur, Responsable réception van Hotel L'Arbre Voyageur, BW Premier Collection, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 7 januari 2018

Dear traveler,

We just want to thank you for this nice review regarding our new hotel "L'arbre voyageur - BW Premier Collection ****".

We really appreciated your visit and we're very happy that you enjoyed your stay in our beautiful hotel and city.

See you soon for your next trip !

Beoordeeld op 3 november 2017

Goed gelegen hotel, uitstekend ontbijt. Ontvangst vriendelijk, maar uitleg was precies een spreekbeurt. Onze kamer op het gelijkvloer kon wat netter. Ve el geluidshinder door nabijheid van bar en resto. Ook de bevloering heeft aanleiding tot geluidsoverlast. Badkamer met schuifdeur over de volledige breedte van de kamer wat ruim is maar het nadeel heeft dat men bij badkamerbezoek de kamer ook verlicht.

Kamertip: Geen kamer op het gelijkvloer reserveren! Lawaai!
Datum van verblijf: november 2017
HotelArbreVoyageur, Responsable réception van Hotel L'Arbre Voyageur, BW Premier Collection, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 14 november 2017

Dear Traveler,

We want to thank you for taking the time to tell us about your experience at the Hôtel "L'arbre Voyageur - BW Premier Collection ****".

We really appreciate to read your positive feedback and it will be a real pleasure to see you again for your next travel in Lille.

Thank you so much !

Sincerely,

Front Office Manager

Beoordeeld op 21 oktober 2017

Dit hotel is een van de betere waar wij ooit verbleven hebben.
Niets is praktisch aan het toeval overgelaten.
Mooie kamer, goede bedden , fantastisch ontbijt, goed restaurant en als kers op de taart vriendelijk en gedienstig personeel.
Dit alles met een ideale ligging om Lille te ontdekken, een aanrader voor een weekendje weg.

Datum van verblijf: oktober 2017
HotelArbreVoyageur, Responsable réception van Hotel L'Arbre Voyageur, BW Premier Collection, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 2 november 2017

Dear traveler,

See you soon for your next trip !