Gratis annuleren tot 21/03/21
eDreams72 US$
Travelocity72 US$
Orbitz.com72 US$
Beoordeeld op 7 juli 2017 via mobiele applicatie

Heel nette kamers. Ruim. Vriendelijk personeel. Ontbijt OK. Goede bedden. Echter een serieus minpunt. De chillers die de ganse nacht opspringen en zorgen voor een berg lawaai. Vraag een kamer aan de straatkant. Waarschijnlijk is het daar beter slapen.

Datum van verblijf: juli 2017
Beoordeeld op 26 juni 2017 via mobiele applicatie

Mooi en goed verzorgd. Je wordt vriendlijk geholpen en de kamers zijn zeer netjes, je kan 's morgens genieten van all you can eat ontbijt. Om 22 u sluiten de deuren en kan je met je pasje weer binnen geraken.

Datum van verblijf: mei 2017
Beoordeeld op 28 november 2016 via mobiele applicatie

Prima B&B! Schone kamers en prettige bedden, goed ontbijt en vriendelijk personeel. Geen geluidshinder van de straat en andere gasten. Voldoende parkeerplaats en 's avonds gratis. Goede restaurants in de buurt en tegen over het station.

Datum van verblijf: november 2016
Beoordeeld op 30 september 2016

No nonsens budgethotel ,gelegen in de stationsbuurt.
Netjes,basic,prima,redelijk centraal en rustig gelegen.Gratis parkeren in de buurt van het hotel.
Goedkoop,frans ontbijt.
Al wat je nodig hebt voor een goedkope,maar eerlijke overnachting.

Datum van verblijf: augustus 2016
Beoordeeld op 4 augustus 2016 via mobiele applicatie

Hier verbleven op terugreis van vakantie. Gezinskamer is netjes met twee eenpersoonsbedden en een tweepersoonsbed. Personeel/onthaal vriendelijk en goed bereikbaar. Parkeren kan aan de overkant. Ontbijt is basic, maar er is zit een prima bakker naast het station aan de overkant.

Datum van verblijf: augustus 2016