Travelocity
Orbitz.com
Expedia.com78 US$
getaroom.com108 US$
Beoordeeld op 3 september 2018 via mobiele applicatie

Je betaalt nou eenmaal niet de hoofdprijs voor dit hotel dus als je er met de juiste verwachtingen heen gaat vind ik dat je krijgt waar je voor betaalt. Goede schone kamer, alleen jammer dat er een sterke geur hangt, mogelijk van nieuwe vloerbedekking? Verwacht verder niet teveel van Duinkerke, het is niet echt een toeristische bestemming en je bent er snel uitgekeken. Prima als tussenstop.

Datum van verblijf: september 2018
Beoordeeld op 14 mei 2018

hautement recommandé pour ce prix - een leuk hotel in het centrum van de stad - verzorgd ontbijt - zeer vriendelijk personeel - verzorgde kamers - parkeer mogelijkheid in de onmiddellijke omgeving - een aanrader

Datum van verblijf: mei 2018
SBinaux, Gérant van Welcome Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 15 mei 2018

Good Afternoon,
Thank you for your comment. We hope to see you soon.
Best Regards
Stéphanie

Beoordeeld op 12 mei 2018

proper hotel met goed ontbijt, ruime kamers goed ingericht met warm waterkoker en thee, grote tv, ruim bed = niet perfect- goede service.
ontbijt: fruitsap, ontbijtkoeken en brood, eieren, beleg, fruit = dus alles wat een mens nodig heeft en goede koffie.

Datum van verblijf: mei 2018
Beoordeeld op 30 december 2017 via mobiele applicatie

Vriendelijke receptie nette ruimte redelijke douche wc kan schoner tv werkte niet maar alles bij elkaar goed hotel goede prijs en op de hoek een fabelachtige bistro. Ideaal dus voor de rust die je moet hebben als je daags erna na de boot gaat. Ik zou terug komen.

Datum van verblijf: december 2017
SBinaux, Directeur général van Welcome Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 2 januari 2018

Geachte klant,

Wij danken u voor uw opmerking(mark) en commentaar.
Heel binnenkort;
Stéphanie.

Beoordeeld op 2 november 2017

Meestal onthoud ik me van negatieve kritieken, maar dit was er over.
Zelden zo slecht geslapen in een versleten bed.
Nu lig ik graag met vrouwtje in hetzelfde bed, maar steeds naar het midden rollen ... Daar komt dan nog bij dat je met moeite plaat had in de kamer om je te bewegen. Neen, niet doen, zeker niet doen. Er is meer dan keuze genoeg in Duinkerke.
Ontbijt was redelijk goed naar Franse normen, maar dat maakt een slecht geslapen nacht nooit goed.

Kamertip: een kamer aan de achterzijde, die liggen rustigst
Datum van verblijf: oktober 2017