78 US$
Booking.com91 US$
Priceline91 US$
getaroom.com108 US$
Beoordeeld op 12 mei 2018

proper hotel met goed ontbijt, ruime kamers goed ingericht met warm waterkoker en thee, grote tv, ruim bed = niet perfect- goede service.
ontbijt: fruitsap, ontbijtkoeken en brood, eieren, beleg, fruit = dus alles wat een mens nodig heeft en goede koffie.

Datum van verblijf: mei 2018
Beoordeeld op 30 december 2017 via mobiele applicatie

Vriendelijke receptie nette ruimte redelijke douche wc kan schoner tv werkte niet maar alles bij elkaar goed hotel goede prijs en op de hoek een fabelachtige bistro. Ideaal dus voor de rust die je moet hebben als je daags erna na de boot gaat. Ik zou terug komen.

Datum van verblijf: december 2017
SBinaux, Directeur général van Welcome Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 2 januari 2018

Geachte klant,

Wij danken u voor uw opmerking(mark) en commentaar.
Heel binnenkort;
Stéphanie.

Beoordeeld op 2 november 2017

Meestal onthoud ik me van negatieve kritieken, maar dit was er over.
Zelden zo slecht geslapen in een versleten bed.
Nu lig ik graag met vrouwtje in hetzelfde bed, maar steeds naar het midden rollen ... Daar komt dan nog bij dat je met moeite plaat had in de kamer om je te bewegen. Neen, niet doen, zeker niet doen. Er is meer dan keuze genoeg in Duinkerke.
Ontbijt was redelijk goed naar Franse normen, maar dat maakt een slecht geslapen nacht nooit goed.

Kamertip: een kamer aan de achterzijde, die liggen rustigst
Datum van verblijf: oktober 2017
Beoordeeld op 31 oktober 2017

Een nachtje weg van huis om Duinkerken en omgeving te verkennen .
Voordeel was dat onze hond mee mocht mee op de kamer (+8€) .
Ontbijtbuffet voldoende en ok .
Enigste minpuntje was lichte geluidsoverlast van de lift naast onze kamer .

Kamertip: Vraag naar een kamer die NIET grenst aan de liftkoker
Datum van verblijf: oktober 2017
Beoordeeld op 28 juni 2017

Het Hotel is schoon. Voor een nachtje oke. Een schone kamer, bed was prima en badkamer ook. Alles binnen loop afstand.Het was mogelijk om te parkeren aan de andere kant van de weg. Maar het was wel betaald parkeren tot zes uur in de avond.

Datum van verblijf: mei 2017