Trip.com
Expedia.com76 US$
eDreams76 US$
Travelocity76 US$
Beoordeeld op 3 augustus 2019 via mobiele applicatie

Het was een aardige man bij de receptie. Hij gaf ons kamers op de 2e verdieping. Daarna vertelde hij dat de lift kapot was. Terwijl we bij de boeking juist een hotel hadden gezocht met lift. Dit ivm onze gezondheid. De receptionist was de enige medewerker in het gebouw en hij zei dat als hij zijn manager zou bellen dat zij hem zou uitschelden. We hebben gevraagd of we op een andere etage of in een ander gebouw konden worden overgeboekt. Hij werkte er nog maar kort en wist niet hoe hij dat kon doen. We hebben de kamer bekeken. Prima zo op het oog. Maar we hebben besloten naar een ander hotel te gaan. bij vertrek zei de receptionist dat de lift de komende 14 dagen niet in gebruik zou zijn.

Datum van verblijf: augustus 2019
Maryline K, Directeur général van All Suites Appart Hotel Dunkerque, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 13 augustus 2019

Hi,

We are sorry to know you didn't enjoy your stay in our hotel because of our lift out of order.

I'm happy to know my receptionnist welcome to you well.

Enjoy your day.

Marie, chef receptionnist

Beoordeeld op 31 oktober 2018

Ieder jaar tijdens de wijnbeurs overnachten wij in Duinkerke, meestal in dit hotel.Zeer goed gelegen met zichtop de haven. Vriendelijke mensen en konfortabele kamers.Een goed ontbijt en ideaal gelegen om de stad en de omgeving te bezoeken. Wij gaan zeker terug.

Kamertip: De kamers beginnen tekens van slijtage te vertonen. Nog niet veel, maar toch op te volgen.
Datum van verblijf: oktober 2018
MARYLINE D, Directeur général van All Suites Appart Hotel Dunkerque, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 1 november 2018

Hi,

Thank you for your opinion about our hotel.

We are happy to know you enjoyed your stay in All suites appart hotel in Dunkerque.

We hope to see you again in our Hotel.

Have a nice day

Marie, Receptionist chef

Beoordeeld op 23 juli 2018 via mobiele applicatie

Goede prijs-kwaliteitverhouding, schoon en alle basics zijn er. Prima bedden ook. Heel geschikt voor een nachtje op doorreis. Dat er ook kamers voor langere tijd en aan studenten worden verhuurd, maak de dynamiek anders. Ligging aan het water van een van de industriehavens is wel gaaf. Jammer dat er geen horeca op het terras naast het hotel zit!

Datum van verblijf: juli 2018
Beoordeeld op 9 juli 2018 via mobiele applicatie

Vuil vieze kamer, rook naar urine.
We hebben andere kamer gevraagd maar niet gekregen..wat een domper op onze geplande vakantie.
Was geboekt via bongo..klacht neergelegd maar zoals verwacht geen antwoord gekregen..we hebben er niet overnacht door de vieze penetrante geur.Uitbater deed geen moeite om de kamer mee te gaan bekijken.We hebben zelf andere oplossing moeten zoeken en extra geld moeten uitgeven.
Nooit keren wij daar terug.

Datum van verblijf: juli 2018
Beoordeeld op 23 maart 2018 via mobiele applicatie

Parkeren onder hotel. Receptionist zeer vriendelijk en duidelijk. Prima kamers/appartementen. Schoon en compleet ingericht. Goed ontbijt. En dat voor een prima prijs. Goede ligging. Jammer dat er geen bar oid is.

Datum van verblijf: maart 2018
Reistype: Reisde voor zaken