73 US$
Expedia.com73 US$
Booking.com78 US$
Hotels.com73 US$
Beoordeeld op 23 juli 2018 via mobiele applicatie

Goede prijs-kwaliteitverhouding, schoon en alle basics zijn er. Prima bedden ook. Heel geschikt voor een nachtje op doorreis. Dat er ook kamers voor langere tijd en aan studenten worden verhuurd, maak de dynamiek anders. Ligging aan het water van een van de industriehavens is wel gaaf. Jammer dat er geen horeca op het terras naast het hotel zit!

Datum van verblijf: juli 2018
Beoordeeld op 9 juli 2018 via mobiele applicatie

Vuil vieze kamer, rook naar urine.
We hebben andere kamer gevraagd maar niet gekregen..wat een domper op onze geplande vakantie.
Was geboekt via bongo..klacht neergelegd maar zoals verwacht geen antwoord gekregen..we hebben er niet overnacht door de vieze penetrante geur.Uitbater deed geen moeite om de kamer mee te gaan bekijken.We hebben zelf andere oplossing moeten zoeken en extra geld moeten uitgeven.
Nooit keren wij daar terug.

Datum van verblijf: juli 2018
Beoordeeld op 23 maart 2018 via mobiele applicatie

Parkeren onder hotel. Receptionist zeer vriendelijk en duidelijk. Prima kamers/appartementen. Schoon en compleet ingericht. Goed ontbijt. En dat voor een prima prijs. Goede ligging. Jammer dat er geen bar oid is.

Datum van verblijf: maart 2018
Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 4 maart 2018

Eenvoudig hotel. Simpele maar schone kamer. Waarschijnlijk eigendom van arabieren: naast Franse zenders en twee Engelse, waren uitsluitend arabische tv kanalen te ontvangen.
Ontbijt is OK. Voldoende halal vleeswaren :)

Datum van verblijf: februari 2018
Beoordeeld op 26 september 2017

We werden goed ontvangen en kregen duidelijke info over waar we onze kamer etc. was. Parking was ook heel praktisch bij het hotel, onder in zen garage. Maar was uiteindelijk niet nodig want er was een gratis parking langs het hotel.

Datum van verblijf: september 2017