78 US$
Gratis annuleren tot 03/12/21
Reserveer nu, betaal bij aankomst
73 US$
Gratis annuleren tot 04/12/21
73 US$
Gratis annuleren tot 04/12/21
Priceline75 US$
eDreams78 US$
Orbitz.com73 US$
Beoordeeld op 4 maart 2018

Eenvoudig hotel. Simpele maar schone kamer. Waarschijnlijk eigendom van arabieren: naast Franse zenders en twee Engelse, waren uitsluitend arabische tv kanalen te ontvangen.
Ontbijt is OK. Voldoende halal vleeswaren :)

Datum van verblijf: februari 2018
Beoordeeld op 26 september 2017

We werden goed ontvangen en kregen duidelijke info over waar we onze kamer etc. was. Parking was ook heel praktisch bij het hotel, onder in zen garage. Maar was uiteindelijk niet nodig want er was een gratis parking langs het hotel.

Datum van verblijf: september 2017
Beoordeeld op 7 september 2017 via mobiele applicatie

Voor een tussenstopje van huis naar de Eurotunnel is dit hotel voor rond de €69 uitstekend.
De omgeving is een beetje grauw en grijs, maar je merkt dat er flink inde buurt geüpgrade wordt.
Super aardige personeel bij het inchecken en zelfs met mijn huis, tuin en keuken Frans kon ik alles verstaan. (Denk dat de receptie ook vloeiend Engels spreekt en me een goed gevoel heeft willen geven...)
Mooie, ruime en schone kamers, goede bedden. Parkeren kan gratis naast het hotel, maar ook voor €5 beveiligd in de parkeergarage onder het hotel.
In de omgeving zijn er meerdere leuke restaurantjes op loopafstand.
Het ontbijt is ook goed verzorgd, zodat we heerlijk uitgerust de volgende dag weer verder konden rijden.

Datum van verblijf: september 2017
Beoordeeld op 22 augustus 2017 via mobiele applicatie

We hadden meer van de kamer verwacht zoals op de foto's te zien. Hadden geen zee uitzicht. Kamer was simpel. Hard bed en wc zat wat los, maar voor 2 nachten prima vergeleken met de prijs 106.- voor 2 nachten en 2 personen. Personeel was vriendelijk en behulpzaam. Ontbijt was super! Verse jus kon je zelf persen en buiten aan het water kon je ontbijten. Hotel zitten tussen boulevard 1.7 km en centrum 800 m in. Met de bus voor 1.40 kan je een uur reizen en is alles goed bereikbaar

Datum van verblijf: augustus 2017
Beoordeeld op 31 oktober 2016

We waren in Duinkerken voor de jaarlijkse wijnbeurs, en verbleven 2 nachten in het hotel, met 4 personen verdeeld over 2 kamers. De kamers waren zeer proper, en voorzien van de nodige basics. Wij vonden het bed heel goed, beter dan in sommige duurdere hotels waar we al verbleven. Er is een kleine kitchenette in de kamers, zodat je desgewenst zelf koffie kan zetten of iets klaarmaken. Ook hier is alles netjes en degelijk. Wij hadden zeer mooi zicht op de monding van de haven en op zee. In de -zeer aangename- prijs van ons verblijf was het ontbijt inbegrepen, en ook hier niets op aan te merken, behalve dan dat er geen gekoeld water bij het ontbijt te krijgen was, maar dat is echt een detail. Voor de rest alles aanwezig, van brood, tot ontbijtgranen, yoghurt, vers fruitsap, koffie, thee, koffiekoeken, alle soorten beleg...het hotel ligt vlakbij de jachthaven en toch rustig. Ze bieden ook een beveiligde parking aan ondergronds. Wij gaan hier zeker nog terug.

Kamertip: Mindervalide kamers bieden zicht op zee, toch die waar wij in zaten, ook al is geen van ons beiden invalide...
Datum van verblijf: oktober 2016