Karel A
Zwolle, Nederland

Art de vivre in optima forma!

5,0 van 5 bollen4 apr 2023 beoordeeldvia mobiele applicatie
Favoriet van het hotel
We hebben drie nachten in het hotel gelogeerd. Geweldige ervaring tussen de druiven.. Het hotel is comfortabel en biedt alles wat de verwende reiziger wil. Mooie kamer met het slaapgedeelte om een mezzanine. Ruim en comfortabel. Het bed is voor sommigen te hard voor mij prima. Ontbijt uitstekend en met veel keuzemogelijkheden. Prima servicegericht personeel! Helaas was het restaurant “ Chez Paul” voor een grote groep gereserveerd. Wij moesten buiten het hotel lunchen. Dat kan vast anders? Wellicht kan men op het terras iets simpels serveren? We hebben goed kunnen wandelen in de directe omgeving. Geweldige treks! Je zou naar Narbonne plage kunnen wandelen. Het personeel was top! Vooral receptie en ontbijt personeel was geweldig. De Spa is mooi en relatief nieuw. Mooie heerlijke sauna. De Spa is zondag en maandag gesloten en dat is jammer. Wellicht is deze later in het seizoen wel open?
Het restaurant “ Art de Vivre” was een super ervaring. Prachtige gerechten en geweldig personeel. Wat een supermooie ervaring. De mooiste eetervaring van deze trip! De combinatie wijn was bijzonder. Heerlijke smaakervaringen. Zeker doen!
Datum van verblijf: april 2023
Kamertip: Reserveer tijdig Check of de Spa en restaurant open zijn. Geniet vooral van de schitterende...
Reistype: Bezocht met een partner
Is er een probleem met deze beoordeling?
Lucy Church, General Manager van Château l'Hospitalet Wine Resort Beach & Spa, reageerde op deze beoordeling
Gereageerd 11 apr 2023
Sehr geehrter Gast!
wir freuen uns, dass Sie eine wunderbare Erfahrung bei uns gemacht haben.
Ihre Vorschläge für einen zusätzlichen Service auf der Terrasse unseres Restaurants werden wir berücksichtigen, um eine bessere Reaktion unserer Gäste vor Ort zu gewährleisten.
Wir freuen uns, dass Sie unsere herrlichen Spaziergänge in der Natur sowie unser Spa genossen haben.
Ab April ist das Spa jeden Tag außer montags geöffnet, damit unsere Gäste eine entspannende Zeit genießen können.
Vielen Dank noch einmal für die Zeit, die Sie sich genommen haben, um uns diesen Kommentar zu hinterlassen, und ich werde nicht versäumen, ihn mit dem Team zu teilen.

L'équipe Château Hospitalet Wine Resot & Spa
Volledig restitueerbaar
  • StayForLong
9.6 km van Château l'Hospitalet Wine Resort Beach & Spa
Gratis parkeren
petit déjeuner sur le patio
  • Tripadvisor
4.3 km van Château l'Hospitalet Wine Resort Beach & Spa
NewBrand FR foix hotel
Volledig restitueerbaar
10.2 km van Château l'Hospitalet Wine Resort Beach & Spa
Gratis parkeren
brit hotel narbonne buffet petit dejeuner
10.5 km van Château l'Hospitalet Wine Resort Beach & Spa
  • ibis Budget
11.1 km van Château l'Hospitalet Wine Resort Beach & Spa
Meer hotels in Narbonne bekijken
Beoordeeld op 14 juli 2020

Ontvangst aan receptie vriendelijk. Kamers keurig, goede bedden. Goed verzorgd zwembad met voldoende ligstoelen.
We hebben fantastisch gegeten! Het hotel ligt midden in de wijngaarden dus vanaf het terras hadden we een prachtig uitzicht. Vriendelijk personeel en alles zeer goed verzorgd ivm Covid 19. Heerlijke wijnen, kortom: een top avond!
Het ontbijt werd aan tafel geserveerd (ivm virus geen buffet); ook hier de bediening vriendelijk en attent. Uitstekend ontbijt.

Eén minpuntje: de receptie doet wat sjofel aan in vergelijking met de rest van het hotel. Hier mag wel wat aan gedaan worden zowel aan de buitenkant als aan de binnenkant.
Maar het overige was top dus we gaan zeker een keer terug!

Datum van verblijf: juni 2020
Château L'Hospitalet, Directeur général van Château l'Hospitalet Wine Resort Beach & Spa, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 11 augustus 2020

Dear Inge,

Thank you very much for your feedback.

We look forward to welcoming you back to le château l'Hospitalet

Regards,

Alexandre

Beoordeeld op 11 november 2019

Ons jaarlijkse culinaire weekend dit jaar bij Narbonne gevierd. Geweldige ambiance met uitmuntende keuken en verfijnde wijnkeuze. Wij hadden een 2 daags arrangement geboekt. Vrijdagavond met uitstekende live jazz tijdens het 3 gangendiner met bijpassende wijnen. Mooie akoestiek, we konden blijven praten...en elkaar verstaan.
tussendoor op zaterdag fantastisch gewandeld in natuurgebied la Clape, 2e avond diner 5 gangen inclusief wijn. Wat een kok! weer 5 amusehapjes, elk met verfijning bereid. Coctail cremant met kastanjelikeur en vanille ijsblokje, sublieme keuze. Voorgercht 1: Tiramisu van foi gras en stoofpeer met peren-gelei, compote en sorbet. Voorgercht 2: Oester in gelei met schuim van zeewier, oestersaus+ stukjes gepocheerde oester en broodje met algen. Een en al zee dus...Visgerecht: stukje tandbrasem, mooi vlezig met een combi van girolles en pickles van girolles hetgeen de smaak zeer versterkte, met een schuim van peterselie ( Pinot Noir erbij paste heel goed). Tussendoortje hapje passievrucht met chips van verveine. Vleesgerecht: Wilde eend met witte druivenjus, wortelmousse en een taartje van epautres, kaascracker ( flinterdun) en wortelschaafsel. Heel intensief van smaak. Daarna een pré dessert: Bergamot ijs en yoghurtijs, en als dessert een bolletje cassisijs met cake aan de binnenzijde vergezeld van een mooi glas Rivesalte. Diner van vrijdag was ook erg goed te weinig fruimte hier om alles te beschrijven. Woorden schieten te kort..

Datum van verblijf: november 2019
Château L, Responsable relations clients van Château l'Hospitalet Wine Resort Beach & Spa, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 20 november 2019

Dear sir,

We sincerely thank you for taking the time to write your review on Trip Advisor about our hotel and restaurant..

Looking forward to welcoming you again soon for another experience.

Sincerely,

Beoordeeld op 30 april 2018 via mobiele applicatie

Wat een heerlijke plek! Prachtige rustige kamer. Zeer schoon en netjes met een heerlijke badkamer en prachtig uitzicht. Fenomenale keuken! Sterwaardig! Ik kom zeker terug. Het ontbijt was ook fenomenaal. Voor wijnliefhebbers een must en ook de jazzliefhebber kan hier zijn hart ophalen. Merci beaucoup!!

Datum van verblijf: april 2018
Reistype: Reisde voor zaken
Château L, Responsable relations clients van Château l'Hospitalet Wine Resort Beach & Spa, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 30 april 2018

Dear guest,

We thank you very much for taking the time to write your excellent review on our partner site Trip Advisor about our establishment.

We look forward to welcoming you again very soon to l'Hospitalet (L'Art de Vivre restaurant, Château l'Hospitalet hotel or Gérard Bertrand tasting cellar) for a new stay.

Regards,

Customer Information (available since April 1, 2018):

New Premium Leisure Equipment:

The swimming pool completely renovated this winter, with a new overflow design (heated, stone materials) offers via its Solarium a clear view of the park and the Clape massif, it is open in the spring.

A new tennis court (quick surface) is now available all year round.

As well as an unprecedented Golf Practice (training cage) and an outdoor Putting Green to practice the Putter technique and the approach of the flag on a golf course.

A new fitness room with the latest equipment (exercise bike, elliptical trainer, treadmill, rowing machine, weight table, espalier, carpet and ball Pilate, weight ...) completes the new leisure offer offered free access on the estate of Château l'Hospitalet to all resident travelers.

Beoordeeld op 24 september 2016

We waren in September 2016 met 8 mensen, twee dagen in dit mooie hotel.
Eén avond was er een Jazz avond met speciaal diner en wijn arrangement; wat hebben we hiervan genoten!

Goede hotelkamers met prima bedden en een heerlijk ontbijtbuffet!
Vriendelijk personeel en een mooie cave om de heerlijke wijn van Gerard Bernard te proeven/kopen.

We gaan hier zeker nog eens naartoe! Dank voor het heerlijke verblijf!

Datum van verblijf: september 2016
Château L, Responsable relations clients van Château l'Hospitalet Wine Resort Beach & Spa, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 26 september 2016

Dear Bart,

We sincerely thank you for your very positive message about Le Château l'Hospitalet.

It is a joy to read that our services have filled your expectations and especially the comfort of our rooms and hospitality and professionalism of our staff.

We will share your compliments to all of our teams.

Looking forward to welcoming you again soon in our establishment to make you enjoy once more of our "Art de vivre" Mediterranean .

Best regards,

Beoordeeld op 2 juli 2016

Allereerst de opmerking dat we daar niet gelogeerd hebben maar alleen een lunch wilden genieten in het kwalitatief goed bekend staande restaurant wat deel uitmaakt van Chateau l'Hospitalet. Wij zijn best wel bourgondisch ingesteld en tijdens onze vakantie wilden we graag in Chateau l' Hospitalet een uitgebreide lunch gaan doen. Op de fiets hadden we hiervoor 15 km klimmen voor over en kwam tegen 13.00 u, best moe en hongerig, aldaar aan. Natuurlijk waren we sportief gekleed en voorzien van pet en korte broek.
Wat schets onze verbazing dat we (we hadden niet gereserveerd) werden geweigerd. Volgeboekt was de reden terwijl zowel binnen als op het terras veel ingedekte tafels vrij waren.
Onze aandrang dat we hiervoor 15 km gefietst hadden en eventueel buiten in een hoekje ook ok was, werd nors afgedaan "geen plaats we zitten vol".
Wij voelden ons beledigd en kregen beiden overtuigd de indruk dat we werden geweigerd omdat we niet keurig gekleed ons aandienden.
Wij komen hier nooit meer terug.

Datum van verblijf: juni 2016
Château L, Responsable relations clients van Château l'Hospitalet Wine Resort Beach & Spa, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 3 juli 2016

Beste Theo,

Wij begrijpen heel uw frustratie en we zijn echt spijt.

De manager persoonlijk begroet bij het restaurant verteld dat we hadden de dag dat je heel dicht bij de 120 personen voor de lunch en het was moeilijk voor een kwaliteitsvolle dienstverlening betreft aan andere extra klanten te accepteren , u zelfs zijn kaart om hem direct te bellen voor het volgende boeking te geven .

We zullen blij zijn om ons restaurant genieten van een zeer binnenkort.