Kurt D
Sa Pobla, Spanje

Gaat de slechte kant op.

Beoordeling van Ibis Budget Narbonne Est
3,0 van 5 bollen24 jan 2024 beoordeeld
Kleine problemen op de kamer worden niet herstelt. Vaste gast wordt niet meer erkend. Vroeger altijd een kleine attentie nu niets meer. Ontbijt is zijn 7,5 € niet meer waard. En dit niet alleen in Dit hotel. Maar algemeen in Ibis Buget France
Datum van verblijf: januari 2024
3,0 van 5 bollenHygiëne
2,0 van 5 bollenService
3,0 van 5 bollenSlaapkwaliteit
Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com
Is er een probleem met deze beoordeling?
Ibis Budget narbonne est, Autre van Ibis Budget Narbonne Est, reageerde op deze beoordeling
Gereageerd 26 jan 2024
Beste Kurt D,

Hartelijk dank voor uw feedback. We vinden het spijtig om te horen dat u kleine problemen op de kamer heeft ervaren die niet zijn opgelost en dat u als vaste gast niet meer wordt erkend. We nemen uw opmerkingen ter harte en zullen dit bespreken met ons team. Wat betreft het ontbijt, we begrijpen dat u van mening bent dat de prijs niet in verhouding staat tot de kwaliteit. We zullen hiermee rekening houden. We waarderen uw opmerkingen en hopen dat we in de toekomst de kans krijgen om uw verwachtingen te overtreffen.

ibis budget Narbonne Est
Word beloond met One Key
  • Booking.com
3.8 km van Ibis Budget Narbonne Est
Gratis parkeren
brit hotel narbonne buffet petit dejeuner
4.1 km van Ibis Budget Narbonne Est
Gratis parkeren
petit déjeuner sur le patio
11.0 km van Ibis Budget Narbonne Est
  • Agoda.com
11.0 km van Ibis Budget Narbonne Est
Meer hotels in Narbonne bekijken
Beoordeeld op 14 augustus 2020

ideale overnachtingsplaats voor mijn trip naar de costa brava en vermits hier minmaal 200 tekens moeten geplaatst worden, schrijven we nog iets en toch niks en hopen zo aan het aantal tekens te geraken :-) :-)

Datum van verblijf: juli 2020
Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com
Hotel-cmanager, Johan, Beheerder van Ibis Budget Narbonne Est, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 17 augustus 2020

Beste Rudolf,
Hartelijk bedankt voor uw fijne review.

Het doet ons plezier dat uw overnachting bij ons naar wens was en we hopen dat u veilig tot aan de Costa Brava bent geraakt en heeft genoten van een fijne vakantie!

Hartelijke groeten en hopelijk tot ziens,

Johan, Beheerder

Beoordeeld op 21 juli 2018

De prijs is zowat het enige dat meeviel. Heel veel lawaai. We hebben al eerder een Ibis Budget als stopover gebruikt, en dat is toen behoorlijk meegevallen, maar deze keer dus niet. Het was algemeen een onaangenaam hotel. De "badkamer" was in feite gewoon in de kamer. Heel raar! Als je een douche neemt spettert het dus tot in de kamer. De douchekop paste helemaal niet op de douche. Je kon die niet eens als douche gebruiken, enkel als handdouche. De kwaliteit van de bedden viel ook ferm tegen. Het was geen goede nacht.

Datum van verblijf: juli 2018
Beoordeeld op 9 januari 2018

Kamers en alles er rond dringend toe aan renovatie !!! Ontbijt is zijn geld NIET waard. beter iets verder naar de Carrefour gaan en daar goedkoper en beter iets kopen !!!!
kamer 108 stonk (en dat is het juiste woord) ontbrak verf aan deur en wanden,

Kamertip: Aan de Accor Group: dit hotel is DRINGEND aan renovatie toe !!!!!
Datum van verblijf: januari 2018
  • Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeling verzameld in samenwerking met Ibis Hotels
Beoordeeld op 8 november 2015

Datum van verblijf: november 2015
Beoordeeld op 29 november 2014

Nu voor de 4e keer hier geslapen. Als je niks verwacht, valt het ook niet tegen zeg ik altijd. Omdat het hotel bijna perfect op mijn route in te plannen is, ga ik er heen. Kamer is gewoon goed, schoon en lekker ruim. Heb nu voor de eerste keer een kamer op de begane grond gekregen en dat is me wat minder bevallen. Het personeel is 's morgens vroeg al erg wakker en erg luid gezellig met elkaar aan het praten. Ik heb geen enkele moeite met geluid dat met werken gemaakt wordt, maar het luide converseren met elkaar heb ik als erg hinderlijk ervaren. Verder maak ik nooit gebruik van het ( summiere ) ontbijt, want dat zo mag het in mijn optiek niet heten. Daarom eet ik wat verderop altijd wat in een Routier. Wat verder erg belangrijk is, is de afgesloten parking.

Kamertip: Probeer een kamer te krijgen die niet in de buurt van de receptie ligt. Zie mijn opmerking daarover.
Datum van verblijf: oktober 2014