Marije L
Pijnacker, Nederland

Ideaal voor op doorreis naar Spanje

Beoordeling van Hôtel Ibis Narbonne
4,0 van 5 bollen18 okt 2022 beoordeeld
Schone kamer met prima bed. Mogelijkheid om kopje thee te zetten. In schone badkamer slippers bij aankomst. De zeepjes verpakt in papier, bekers van karton. Heel goed om het plastic gebruik te reduceren. Afgesloten parkeerterrein. En vanaf 6.30 al ontbijt, heel fijn zo vroeg als je op doorreis bent. Heel uitgebreid buffet. Ligt heel makkelijk vlakbij een afrit van de snelweg (zonder er veel last van te hebben) en wij vonden het heel simpel met onze navigatie in 1x.
Datum van verblijf: oktober 2022
Reistype: Bezocht met een partner
4,0 van 5 bollenPrijs/kwaliteit
4,0 van 5 bollenLocatie
4,0 van 5 bollenService
Is er een probleem met deze beoordeling?
NewBrand FR foix hotel
Volledig restitueerbaar
  • Official Hotel
0.2 km van Hôtel Ibis Narbonne
1.7 km van Hôtel Ibis Narbonne
Gratis parkeren
petit déjeuner sur le patio
Geen aanbetaling vereist
2.3 km van Hôtel Ibis Narbonne
zenitude narbonne reception
  • Lol.travel
2.7 km van Hôtel Ibis Narbonne
brit hotel narbonne buffet petit dejeuner
0.1 km van Hôtel Ibis Narbonne
Grounds at the Clarion Suites Narbonne Ile Du Gua
  • Algotels
2.9 km van Hôtel Ibis Narbonne
0.2 km van Hôtel Ibis Narbonne
Meer hotels in Narbonne bekijken
Beoordeeld op 10 september 2022

Sorry, maar vele beoordelingen slaan kant nog wal.. Wij zijn gisteren op doorreis hier ingecheckt. De kamer was vreselijk. In de douche werd je zowat door het doucheputje gespoeld. Het toilet is nog net geen dixie. Geen schilderijtje of iets van sfeer aan de muur. Maar bovenal.. Totaal niet fris!!! Zie foto’s!

Het ontbijt viel dan weer wel mee!

Je kiest soms voor een doorreis hotel, dan mag je wel verwachten dat het schoon is!

Datum van verblijf: september 2022
Sophie VAILLANT, Guest Services / Front Office van Hôtel Ibis Narbonne, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 12 september 2022

Hallo,

Bedankt dat u de tijd heeft genomen om ons feedback te geven na uw verblijf in ons hotel ibis Narbonne.
Maar het spijt ons te lezen dat ons etablissement niet aan uw verwachtingen voldeed.
Uw tevredenheid is een prioriteit voor ons, en we zullen uw feedback controleren om ervoor te zorgen dat uw volgende verblijf bij ons zo soepel mogelijk verloopt.

Wij hopen u spoedig weer te zien, om u te bewijzen dat u in ons bedrijf een aangename tijd kunt doorbrengen.

Met vriendelijke groet

Beoordeeld op 6 juni 2019

Vlakbij snelweg. Aan drukke weg. Navi nodig om te vinden. Afsluitbaar parkeerterrein. Ruime entree met beleefde ontvangst. Twee etages zonder lift. Kamer op bg onmogelijk. Met Smile Team alsnog door Sebastian. Kleine, schone kamer met goede bedden en kleine smetteloze badcel. Aangename openbare bar/lounge annex restaurant met terras, goed van eten en drinken.

Datum van verblijf: juni 2019
Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com
ibisNarbonne, Community Manager van Hôtel Ibis Narbonne, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 11 juni 2019

Bedankt voor uw opmerkingen na uw verblijf in ons hotel. Ze helpen ons elke dag te verbeteren en maken uw volgende reis nog beter.
Tot binnenkort, Mickael

Beoordeeld op 14 oktober 2018

Vlakbij snelweg. Met navi redelijk vindbaar. Afsluitbaar parkeerterrein. Ruime entree met vriendelijke ontvangst. Kleine, schone kamer met goede bedden en kleine smetteloze badcel. Fleurige openbare bar/lounge annex restaurant, goed van eten en drinken.

Datum van verblijf: oktober 2018
Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com
Ugo B, directeur van Hôtel Ibis Narbonne, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 15 oktober 2018

Hallo,
Wij danken u voor uw opmerkingen.
We hopen je snel weer te zien.

Beoordeeld op 19 september 2018 via mobiele applicatie

Onderweg naar Benidorm hadden we dit keer Narbonne uitgekozen voor een overnachting. Zoals gebruikelijk kozen we voor een Ibis.
Er was maar één gewone Ibis in Narbonne, dus daarheen. We kwamen bijtijds aan en dachten nog even naar de oude stad te gaan.
Helaas was dat met goed fatsoen niet te lopen, dus moest de auto eraan te pas komen (geen drank!).
De Ibis zelf was prima, bedden goed, gratis Wifi, ruim parkeerterrein en een mooi terras.
We hebben er zelfs warm gegeten, wat we normaliter nooit doen.

Datum van verblijf: september 2018
Ugo B, Gérant van Hôtel Ibis Narbonne, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 24 september 2018

Hallo, We danken u dat u ons een opmerking over uw verblijf hebt gestuurd. We zullen niet missen om uw waardering te delen met ons hele team. Uw tevredenheid is onze grootste beloning. Tot snel.

Beoordeeld op 9 januari 2018

Datum van verblijf: januari 2018