“Leuke ervaring!”

Geclassificeerd als nr. 25 van 314 Restaurants in Narbonne
Dineropties: Ontbijt, Reserveringen
Dineropties: Ontbijt, Reserveringen
26 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Zijn hier op een zaterdagmiddag komen eten. Het was gezellig druk en hadden net het laatste beschikbare tafeltje. Na ons stonden er verschillende mensen te wachten. Het was een leuke belevenis! De chef roept via een megafoon zijn vlees af naar de naastgelegen beenhouwers. Na het annonceren gooien zij het vlees naar de chef, die het zonder problemen opvangt. Ik had minder geluk met m'n vlees (bavette), gezien het een dun, taai stuk was. Maar m'n tafelgenoten hadden wel een lekker stukje vlees. De frieten waren donkere, platte reepkes aardappel die niet lekker waren. Toch een aanrader gezien het toch een beetje een spektakel is. Prijs-kwaliteit is het zeker in orde!

Datum van bezoek: juni 2018

9 juni 2016 beoordeeld

Iedere keer is het weer een feest om hier terug te komen, speciaal voor de ambiance, de eigenaar roep met een megafoon de bestellingen door en het vlees van de slager komen door de lucht bij het fornuis, vriendelijke bediening. Ik ben wel jaloers op de eigenaar, een beetje roepen door de megafoon, mensen ontvangen en 6 dames werken zich in het zweet in de keuken en de bediening. Een must go voor iedereen die van vlees houdt

Datum van bezoek: juni 2016
22 mei 2014 beoordeeld

Wederom bij dit fenomeen aan mogen schuiven voor de lunch nadat we L'hospitalet van Gerard Bertrand bezocht hadden afgelopen 20 mei. Het blijft een mooi en bijzonder gegeven dat je steak of bavette door de lucht vliegt (in papier) en vervolgens gevangen wordt door Bebelle en bereid wordt op de plancha door zijn zus in deze simpele setting. Vlees ,sla en huisgemaakte frites dat is wat het is. Simpel maar wel een must als je ooit Narbonne bezoekt.

Datum van bezoek: mei 2014
12 februari 2014 beoordeeld

Les halles de Narbonne is een gezellige markt en Chez Bebelle is werkelijk een belevenis. De eigenaar van Chez Bebelle, een grote vriendelijke kerel, is een ex-rugbyspeler. Na het plaatsen van een bestelling roept hij dat met een megafoon naar zijn overbuurman, de slager, is een ex-rugbyer. Die verpakt het vlees en werpt het naar de overkant. Vervolgens wordt het klaargemaakt en geserveerd.

Datum van bezoek: juli 2013
6 juni 2013 beoordeeld

De sfeer, de megafoon, de drukte, dit alles maakt dat dit restaurant in "les halles" van Narbonne tot mijn favoriet behoort. Het eten is niet op Michelin niveau, maar de ambiance maakt dit tot een AAA+ voor €15 diner incl een wijntje

Datum van bezoek: juni 2013

Reizigers die Chez Bebelle bekeken, bekeken ook

In Chez Bebelle geweest? Deel je ervaringen!