20 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

We verbleven hier 1 nacht op doorreis richting Spanje. Reeds vele keren in hotels van de Accor groep verbleven Rn steeds tevreden. Deze keer echter absoluut niet. Aangekomen in de kamer merkten we direct dat de kamer muf rook en verre van gepoetst was. Brokken bloed en haar op de muur van het bad. Vuile spatten van iets wat we niet willen weten boven haardroger, plekken overal en een helemaal intacte kauwgom in het tapijt. De vensterbank was jaren geleden voor het laatst gepoetst en de douche/bad was smerig. Toen ik de foto's van deze catastrophe wilde tonen aan de medewerker aan de balie zwaaide hij arrogant de foto's weg. Ik heb dat niet nodig en ga zelf wel kijken. Toen we na het avondeten terug kwamen wist hij ons te vertellen dat hij niet begreep waarover we het hadden. Had je naar de foto's gekeken had je het wel geweten. De kauwgom was weliswaar verwijderd maar de andere vlekken (die hij niet zag) waren er wel nog! We hebben ze dan maar zelf afgewassen... foto's kan je onderaan terug vinden, oordeel zelf maar! Hier komen we (in tegenstelling tot andere novotels) nooit meer terug. Positieve noot: het ontbijt was lekker en de bediening correct en vriendelijk.

Verbleef: augustus 2017
12 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Perfect om nachtje te slapen op weg naar Spanje. Nette kamers met vernieuwde bedden. Heel vriendelijk en correct personeel. Ook de maaltijd in het restaurant was lekker en mooi geserveerd aan een schappelijke prijs. Alleen de prijzen van de dranken liggen wat aan de hoge kant maar is natuurlijk normaal hier in het zuiden van Frankrijk. Ideaal doorgangshotel !

Verbleef: augustus 2016, reisde met familie
27 juli 2016 beoordeeld

• Verbleef: juli 2016, reisde met familie
27 juni 2016 beoordeeld

hotel was heel netjes, personeel zeer vriendelijk, uitstekend gelegen niet ver van autostrade tussen de zee en het centrum van Narbonne, winkels in de nabijheid ook gelegenheid tot eten ! ontbijt was prima in orde voor ieder wat wils !

• Verbleef: juni 2016, reisde met een partner
13 augustus 2015 beoordeeld