“keuken op hoog niveau aan een aantrekkelijke prijs”
Beoordeling van Les Grands Buffets

Les Grands Buffets
Geclassificeerd als nr. 19 van 315 Restaurants in Narbonne
Keukens: Frans
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Buffet, Bezorgen, Reserveringen
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Buffet, Bezorgen, Reserveringen
22 juni 2017 beoordeeld

Hier vind je alles wat je hartje verlangt: oesters, krab, soepen, foie gras, cuisses de grenouilles, fazant, diverse groenten en aardappel- en pastabereidingen, enorm dessertbuffet.
Prijs is niet meer zo aantrekkelijk als een paar jaar geleden, maar de wijn wordt nog steeds aan inkoopprijs verkocht.
En als je een doos van 6 flessen koopt, is de wijn bij je maaltijd gratis.

Zeker een aanrader, zowel voor het oog als voor de maag !!!

Datum van bezoek: oktober 2016

16 juni 2017 beoordeeld

Prachtig Bourgondisch buffetrestaurant met ruime buffetkeuze uit hoofdzakelijk en Franse keuken. Mooi ingericht en verzorgd gedekte tafels met tafellinnen.
Een aanrader ook met kinderen. In eerste instantie op een onverwachte plaats zo boven een wedstrijdzwembad maar daar merk je, eenmaal binnen, niets meer van.

Datum van bezoek: juni 2017
28 mei 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Wat kan je hier heerlijk eten...echt van alles wat. Zeer nette en vriendelijke bediening. Er zijn wel een paar kleine minpuntjes....1 kom op tijd want je staat gegarandeerd in de rij om binnen te komen. 2 Ook om eten te bestellen vaak een lange rij omdat het simpelweg een heel druk bezocht restaurant is. Het is gehuisvest in het zwembad van Narbonne.
Ik kom zeker hier nog terug.

Datum van bezoek: mei 2017
28 december 2016 beoordeeld

ONBEPERKT ETEN voor weinig, maar echt goed eten. Zeer goed geschikt voor kinderen. Men moet wel ruim van tevoren reserveren.

Datum van bezoek: augustus 2016
5 oktober 2016 beoordeeld

Toen we op vakantie waren in de streek is dit restaurant ons aanbevolen door onze gastvrouw. Ik dacht dat een buffetrestaurant niets voor mij was maar dit overtreft alles.
Er was zoveel keuze en alles was van een hoge kwaliteit dat we niet wisten wat eerst kiezen. Daarom hebben we direct besloten om een dag later nog maar eens te gaan.
Ik denk dat dit meer zegt dan 100 foto's!

Datum van bezoek: september 2016

Reizigers die Les Grands Buffets bekeken, bekeken ook

In Les Grands Buffets geweest? Deel je ervaringen!