“Heerlijk eten”

Keukens: Frans
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Buffet, Bezorgen, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Buffet, Bezorgen, Reserveringen
28 mei 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Wat kan je hier heerlijk eten...echt van alles wat. Zeer nette en vriendelijke bediening. Er zijn wel een paar kleine minpuntjes....1 kom op tijd want je staat gegarandeerd in de rij om binnen te komen. 2 Ook om eten te bestellen vaak een lange rij omdat het simpelweg een heel druk bezocht restaurant is. Het is gehuisvest in het zwembad van Narbonne.
Ik kom zeker hier nog terug.

28 december 2016 beoordeeld

ONBEPERKT ETEN voor weinig, maar echt goed eten. Zeer goed geschikt voor kinderen. Men moet wel ruim van tevoren reserveren.

5 oktober 2016 beoordeeld

Toen we op vakantie waren in de streek is dit restaurant ons aanbevolen door onze gastvrouw. Ik dacht dat een buffetrestaurant niets voor mij was maar dit overtreft alles.
Er was zoveel keuze en alles was van een hoge kwaliteit dat we niet wisten wat eerst kiezen. Daarom hebben we direct besloten om een dag later nog maar eens te gaan.
Ik denk dat dit meer zegt dan 100 foto's!

5 september 2016 beoordeeld

Super leuk concept, aangeraden door vrienden. Veel keus, en de producten zijn vers. Het koud buffet is zeer indrukwekkend. Het spijtige was dat we een tafel buiten hadden "Jardin" waar een fontein plaatsvindt deze had waarschijnlijk een bacterie, want de hele avond stonk het verschrikkelijk naar rotte vis.
Als je naar hier komt om te eten , maak je klaar voor massa's volk en neem best een tafel binnen, je kan reserveren via de website.

30 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Les grand buffets is een goede uitwerking van het al you can eat concept. De aankleiding is over the top, maar desondanks werkt het.
De keuze is onwaarschijnlijk en vaak veel beter dan in vergelijkbare restaurants kan worden gegeten.
Verwacht geen haute cuisine, maar hier is voor ieder wat wils en de kwaliteit is prima in orde.
Zeker Het dessert buffet is echt gigantisch.

Leuk meegenomen is dat de wijnen zeer betaalbaar zijn.

Reizigers die Les Grands Buffets bekeken, bekeken ook

In Les Grands Buffets geweest? Deel je ervaringen!

;