“Goede uitwerking buffet concept”
Beoordeling van Les Grands Buffets

Les Grands Buffets
Geclassificeerd als nr. 19 van 314 Restaurants in Narbonne
Keukens: Frans
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Buffet, Bezorgen, Reserveringen
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Buffet, Bezorgen, Reserveringen
30 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Les grand buffets is een goede uitwerking van het al you can eat concept. De aankleiding is over the top, maar desondanks werkt het.
De keuze is onwaarschijnlijk en vaak veel beter dan in vergelijkbare restaurants kan worden gegeten.
Verwacht geen haute cuisine, maar hier is voor ieder wat wils en de kwaliteit is prima in orde.
Zeker Het dessert buffet is echt gigantisch.

Leuk meegenomen is dat de wijnen zeer betaalbaar zijn.

Datum van bezoek: augustus 2016

15 augustus 2016 beoordeeld

Heerlijk gegeten hoewel ik normaal niet zo van de buffetvorm hou, maar dit was uitzonderlijk lekker. Een gigantische keuze aan voorgerechten van diverse fois gras tot allescwat je je kunt voorstellen. Diverse vleesgerechten worden direct klaargemaakt. Heerlijke steaks en kreeft. Je kunt het zo gek niet verzinnen en voor een alleszins redelijke prijs. Top!

Datum van bezoek: september 2015
6 maart 2016 beoordeeld

Wat er daar allemaal geserveerd wordt is in die prijsklasse ondenkbaar.
We hebben de evolutie door de jaren heen meegemaakt van gewoon koud buffet naar het van het in de streek.Bij ons is dit niet te evenaren de variatie van koude,warme en gegrilde gerechten.Echt een ommetje waard.

Datum van bezoek: juli 2015
3 november 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekker gegeten van begin tot einde, verbazingwekkend eigenlijk als je de over rijkelijke buffetten ziet! Heel leuk concept in een aangepast kader. Knap dat zelfs nog a la carte werken ook voor enkele vleesbereidingen! Top foie gras, lekker tarbot en de aanraders zijn zeker de varkensribben en de mergpijpjes!! Goeie, vlotte bediening en mooie wijnkaart die op de koop toe nog aan inkoopprijs is! Zeker de moeite waard, moet je eens gezien hebben als je in de streek vertoeft.

Datum van bezoek: november 2015
14 oktober 2015 beoordeeld

Normaal ben ik niet zo van het eten in buffetvrorm, maar dit was toch wel een unieke ervaring. Er is zo veel keuze en de kwaliteit is erg goed! Het nadeel is dat je niet alles kunt proeven zo veel is er verkrijgbaar. Ze hebben ook een indrukwekkende wijnkaart waarbij de wijnen tegen producentsprijzen worden aangeboden (ook vaak per glas). Toen wij er waren werd de fles wijn tijdens de maaltijd aangeboden indien je een doos van 6 flessen bestelde.

Datum van bezoek: september 2015

Reizigers die Les Grands Buffets bekeken, bekeken ook

In Les Grands Buffets geweest? Deel je ervaringen!