“Super”

Keukens: Frans
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Buffet, Bezorgen, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Buffet, Bezorgen, Reserveringen
15 augustus 2016 beoordeeld

Heerlijk gegeten hoewel ik normaal niet zo van de buffetvorm hou, maar dit was uitzonderlijk lekker. Een gigantische keuze aan voorgerechten van diverse fois gras tot allescwat je je kunt voorstellen. Diverse vleesgerechten worden direct klaargemaakt. Heerlijke steaks en kreeft. Je kunt het zo gek niet verzinnen en voor een alleszins redelijke prijs. Top!

6 maart 2016 beoordeeld

Wat er daar allemaal geserveerd wordt is in die prijsklasse ondenkbaar.
We hebben de evolutie door de jaren heen meegemaakt van gewoon koud buffet naar het van het in de streek.Bij ons is dit niet te evenaren de variatie van koude,warme en gegrilde gerechten.Echt een ommetje waard.

Datum van bezoek: juli 2015
3 november 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekker gegeten van begin tot einde, verbazingwekkend eigenlijk als je de over rijkelijke buffetten ziet! Heel leuk concept in een aangepast kader. Knap dat zelfs nog a la carte werken ook voor enkele vleesbereidingen! Top foie gras, lekker tarbot en de aanraders zijn zeker de varkensribben en de mergpijpjes!! Goeie, vlotte bediening en mooie wijnkaart die op de koop toe nog aan inkoopprijs is! Zeker de moeite waard, moet je eens gezien hebben als je in de streek vertoeft.

Datum van bezoek: november 2015
14 oktober 2015 beoordeeld

Normaal ben ik niet zo van het eten in buffetvrorm, maar dit was toch wel een unieke ervaring. Er is zo veel keuze en de kwaliteit is erg goed! Het nadeel is dat je niet alles kunt proeven zo veel is er verkrijgbaar. Ze hebben ook een indrukwekkende wijnkaart waarbij de wijnen tegen producentsprijzen worden aangeboden (ook vaak per glas). Toen wij er waren werd de fles wijn tijdens de maaltijd aangeboden indien je een doos van 6 flessen bestelde.

8 oktober 2015 beoordeeld

Dat zijn de woorden die je zegt als je hebt gedineerd in deze resto.
Het is een "all you can eat" formule, van zowel vis, vlees, schaaldieren, kaas, desserts, teveel om op te noemen. Voor ons was het de eerste keer, en dan krijg je een rondleiding. Alles was tot in de puntjes verzorgd, en wordt voortdurend aangevuld.
Koks staan klaar om je vlees of vis op jouw wijze te bereiden. Ongelooflijk grote keus.
55 soorten kazen, 35 soorten desserts.

Reizigers die Les Grands Buffets bekeken, bekeken ook

In Les Grands Buffets geweest? Deel je ervaringen!