“Mooie plek & prettige bediening”
Beoordeling van La Voile

La Voile
Geclassificeerd als nr. 20 van 82 Restaurants in Collioure
Keukens: Mediterraan
29 juli 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Als je in Collioure net iets uit de drukte wil eten met mooi uitzicht op het dorpje is dit een echte aanrader. La Voile ligt tegenover het dorpje aan de andere kant van de baai (10 minuten lopen vanaf het dorp). De bediening is vriendelijk en je voelt je welkom. De gerechten zijn mooi en smakelijk. De keuken is mediterraan, met gebruik van Afrikaanse smaken. De prijs-kwaliteit verhouding is goed. Kortom, wij hebben hier genoten.

Datum van bezoek: juli 2020

24 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

We werden onmiddellijk verwelkomd terwijl het erg druk was en begeleid naar een tafeltje. Samen met de kaart werd een karaf water op tafel gezet.,(+) We hebben er heerlijk geluncht: geroosterde inktvis met tomaten-knoflooksaus,(had ik maar het recept) erbij verse nog warme broodjes en een uitstekende witte wijn. Attente bediening en natuurlijk een superlocatie om te zitten. Alle 'planches' en borden die om ons heen werden geserveerd zagen er fantastisch uit.

Datum van bezoek: augustus 2019
12 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Wat een fantastische plek! Perfect zicht op het stadje en de boten in de haven. Het eten was prima, de bediening okay. Maar vooral de toplocatie maakt deze La Voile een echte aanrader.

Datum van bezoek: juli 2018
18 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Prachtig uitzicht, goede service, lekker eten!
Er zijn tafels langs de rand waar je naast elkaar zit en gewone tafels in het midden.
Op de kaart staat geen kindermenu maar ze hebben dat wel, keus uit kipfilet, rundvlees of vis met gebakken aardappel en ijsje toe.

Datum van bezoek: augustus 2017
3 juni 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Bij aankomst met ons gezin, al onmiddellijk goed ontvangen..
Aan tafel een heel goede ober die eerlijk en correcte informatie gaf over de kaart.
En toen kwam ons eten... we hadden de visschotel voor twee.. super lekker!! En heel betaalbaar..

Datum van bezoek: juni 2017

Reizigers die La Voile bekeken, bekeken ook

Collioure, Pyrénées-Orientales

In La Voile geweest? Deel je ervaringen!