pgfmk
Helmond, Nederland

Goede kaart en geweldige locatie

5,0 van 5 bollen1 okt 2023 beoordeeldvia mobiele applicatie
Geweldige locatie met prima kaart. Geen ‘haut quisine’ maar gewoon een goeie kaart met voor elk wat wils, variërend van een Burger tot een heerlijke biefstuk. Locatie aan het meer was erg gaaf en sfeervol. Bediening was betrokken en erg aardig.
Datum van verblijf: september 2023
Reistype: Bezocht met een partner
Is er een probleem met deze beoordeling?
Gereageerd 27 okt 2023
Hallo,

Hartelijk dank dat je de tijd hebt genomen om een reactie achter te laten.
Wij wensen u een zeer goed rendement.

goede dag
    Chambre Albères - Vue sur les montagnes & Terrasse avec baignoire extérieure
    0.4 km van Hôtel Restaurant La Frégate Collioure
    Meer hotels in Collioure bekijken
    Beoordeeld op 15 juli 2023

Schone kamer en uitstekende service, de ontvangst was zeer prettig. De kamer is licht en helder, het uitzicht vanuit de superior kamer was mooi. Wel wat lawaaiig op de gangen en het bed is nogal hard. Ook is de douche aan de kleine kant.

Datum van verblijf: juli 2023
    Hôtel Restaurant La Frégate, Service clients/Réception van Hôtel Restaurant La Frégate Collioure, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 19 juli 2023

Good morning sir !

What a review!!
    Thank you so much for those kind words!!
    We are happy that you had a good time with us!
    We take note of your remarks.

See you soon,
    Best regards

Beoordeeld op 1 juli 2022

Zeer centraal gelegen, makkelijk bereikbaar en parking er tegenover. Mooi en gezellig familiaal hotel met uitzonderlijk vriendelijk en behulpzaam personeel.
    Wat een team, hiervoor alleen al zou je er logeren.
    Wij hadden kamer 26, rustig bovenaan aan de achterkant. Heel ruim en kraaknet.
    Ook het restaurant is een aanrader. Tel het zeker maar bij het beste wat Collioure te bieden heeft..

Met stip een aanrader voor een verblijf in Collioure !

Datum van verblijf: juni 2022
    Hôtel Restaurant La Frégate, Service clients/Réception van Hôtel Restaurant La Frégate Collioure, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 3 juli 2022

Dear Madam Dear sir,

Thank you for this beautiful comment!
    Our entire team is happy to read your satisfaction in your comment.
    You liked our hotel*** restaurant and we are very happy about that !

It will be a pleasure to welcome you again,

Best regards

Beoordeeld op 4 maart 2022

Prima hotel als stop tussendoor. Goed bed, erg krappe douche/ badkamer. Storend is geluid van airfresher op gang, laten uitzetten dan prima! Zeer vriendelijke receptioniste, erg behulpzaam en vrolijk! Ontbijt niks op aan te merken, erg uitgebreid en lekker.

Datum van verblijf: maart 2022
    Hôtel Restaurant La Frégate, Service clients/Réception van Hôtel Restaurant La Frégate Collioure, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 4 maart 2022

Hello,

We thank you for your very good apreciation.
    We are very glad to read you enjoyed our breakfast composed of fresh fruits and local products.

Best regards,
    Team La Frégate

Beoordeeld op 11 november 2021 via mobiele applicatie

Nog nooit zo vriendelijk, vrolijk en vol warmte ontvangen bij het inchecken van een hotel als daar. Aan alle kanten behulpzaam en je van tips voorzien, waar je je auto het beste kan parkeren of een restaurant voor je bespreken omdat hun eigen restaurant toevallig die avond gesloten was. Die zelfde vrolijkheid en vriendelijkheid was er morgens bij het ontbijt. En bij vertrek een fles mineraalwater voor onderweg, helemaal top.

Datum van verblijf: november 2021
    Reistype: Reisde alleen
    Hôtel Restaurant La Frégate, Service clients/Réception van Hôtel Restaurant La Frégate Collioure, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 12 november 2021

Hello,

Wow! Thanks you for your lovely comment.
    It is very important to welcome you the best way we can :)
    We are glad you enjoyed your stay and hope to see you again.

Sincerely,
    Team La Frégate

Beoordeeld op 7 juli 2021

Zeer goed restaurant voor een lekkere maaltijd (vlees-vis-etc). Zeker de cocktail Sagria-Banyuls proberen. Is een aanrader. Gezellig kader, zeer goede bediening (Juliette) en een volledige kaart aan eerlijke prijzen.

Datum van verblijf: juli 2021
    Hôtel Restaurant La Frégate, Service clients/Réception van Hôtel Restaurant La Frégate Collioure, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 9 juli 2021

Dear sir,

We thank you for your very positive review that follows your visit to our restaurant.
    We are happy that you had a pleasant time in our restaurant.

Looking forward to welcoming you again soon,

Best Regards