TripAdvisor

Geschikt voor: Lokale keuken, Romantisch
Dineropties: Na sluitingstijd, Diner, Reserveringen
Wijk: Le Marais
27 oktober 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk restaurant in Les Marais. Prima bediening. Typisch fondue restaurant. Heerlijk relaxed. Kaasfondue, de klassieke Savoyarde, fantastisch op smaak.

Datum van bezoek: oktober 2018

27 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Ons weekendje Parijs was gepland om het bezoek van dit restaurantje heen. En zeker de moeite waard!
Hele aardige (engels sprekende) man die je hartelijk onthaald. De klassieke kaasfondue is de aanrader! Er zit alleen brood bij maar ham, aardappels en salade zijn bij te bestellen. De aankleding is minimaal maar maken het zeker niet minder sfeervol.

Datum van bezoek: augustus 2017
29 januari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Heel lekkere kaasfondue gegeten hier met mijn vriendin na een bezoek aan centre pompidou. Zeker aan te raden.

Datum van bezoek: januari 2017
23 mei 2016 beoordeeld

Een leuk en een keer een heel ander restaurant, waar alles staat in het teken van kaas. Fondue, raclette en nog veel meer.
Niet echt goedkoop, maar een echt leuke ervaring.

Datum van bezoek: mei 2016
20 mei 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

We hadden mazzel dat er nog een tafeltje voor ons vrij was. Voor het eerst kaasfondue gegeten en het was heerlijk. Lekker met een frisse salade, aardappel en brood. En natuurlijk een lekkere fles wijn. Bediening was vriendelijk en kon ons goed advies geven over de wijn en welke kaasfondue het lekkerste is. Zeker een aanrader

Datum van bezoek: juni 2015

In Pain Vin Fromage geweest? Deel je ervaringen!