TripAdvisor

Geclassificeerd als nr. 2.352 van 21.624 Restaurants in Parijs
Dineropties: Lunch, Diner, Na sluitingstijd, Reserveringen
Wijk: 11th Arr. - Popincourt
11 oktober 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer teleurstellend. Prijs kwaliteit verhouding is compleet zoek. Vreemde smaken en bijpassende wijnen waren ronduit slecht. Ik kreeg sherry bij het hoofdgerecht en toen ik aangaf dit echt niet lekker te vinden, kreeg ik een rode wijn. Wel gelijk weer 7 euro extra op de rekening voor een mini glaasje.
Uiteindelijk 287 euro voor 2 personen. Belachelijk!!

Datum van bezoek: oktober 2019

3 januari 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Onverwacht lekker gegeten in een speciaal kader voor een sterrenrestaurant. Oogt meer als een typische brasserie. Iedereen eet dezelfde 5 gangenmenu voor 75 euro. Sympathieke bediening met een Vlaamse sommelière. Eén voor één waren de gangen smaakbommen. Puur, eenvoudig en zonder capsones. Aanrader.

Datum van bezoek: januari 2019
9 augustus 2018 beoordeeld

Bediening heeft een arrogante respectloze houdingen en voorkomen. Dan bedoel ik niet hun tatoes of pircings, maar vale ongestreken kledij, basketpantoffels ... niets voor een sterren restautant. Het eten was smaakloos en zonder inhoud. Prijs/kwaliteit: Veel, veel, veel te kostelijk. Als culinaire afronder van ons 4 dagen culinair genieten in Parijs een zware telleurstelling.

Datum van bezoek: augustus 2018
19 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Nadat we lang op onze tafel moesten wachten begon een toch wat teleurstellende avond. Het eten wordt in een behoorlijke vaart voor je neus gezet en was niet echt bijzonder. Wij hadden het wijnarrangement genomen en ook dat viel tegen. De rekening van 340 euro voor 2 personen vind ik dan toch wel erg hoog voor wat je krijgt, je kunt daarvoor in Parijs veel beter eten.

Datum van bezoek: mei 2018
5 februari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit soort restaurant echt niet aan mij besteed , geef mij dan maar klassieke Franse keuken. Waterglazen aan tafel precies kaarsenhouders, enige privacy aan tafel No way , heb je allergie voor bepaald gerecht geen alternatief, hebben menu met aangepaste wijn genomen , elke wijn had een vieze roze kleur , alsof ze overschot van dag voordien bijeengekletst hadden. Als je naar toilet moet, hoop dat er nog niet te veel vuile potten en pannen op vloer staan want je moet ertussen door gaan. Toilet , vlak naast open keuken , zonder afgesloten deur naar keuken ??? Dan zijn er vele betere adresjes in Parijs in zelfde prijsklasse . Prijs kwaliteit totaal niet in orde !!!

Datum van bezoek: maart 2017

Reizigers die Le Chateaubriand bekeken, bekeken ook

Parijs, Ile-de-France

In Le Chateaubriand geweest? Deel je ervaringen!