“wat bezielt mensen om dit restaurant zo de lucht in te prijzen”
Beoordeling van Le Relais de l'Entrecote

Le Relais de l'Entrecote
Geclassificeerd als nr. 2.299 van 18.636 Restaurants in Parijs
Keukens: Frans, Steakhouse
Geschikt voor: Lokale keuken
Dineropties: Ontbijt, Lunch, Na sluitingstijd, Diner, Reserveringen
Wijk: Notre-Dame-des-Champs
15 maart 2020 beoordeeld

De mensen die de marketing regelen van dit restaurant kunnen ijs verkopen aan een eskimo volgens mij!
Het restaurant is helemaal geen culinair magnum opus!

Het eten was er gewoontjes: niet slecht, maar zeker geen sterrenniveau zoals de wachtrij doet vermoeden. Voor de belgen die dit lezen : het is een veredelde colmar met maar 1 schotel. Je kan enkel kiezen wat je wenst te drinken. Waarom geef ik 1 ster als het eten dan toch ook niet slecht is? Omdat ik de ratings bedrog vind.
Je word binnen geduwd door de menigte en zo snel mogelijk terug buiten gewerkt door de serveuses.
Kijk ik heb het geprobeerd en weet nu wat het is . ik zal nooit meer teruggaan, zelfs niet als het gratis was.

Datum van bezoek: maart 2020

1 november 2019 beoordeeld

Tijdens ons verblijf in Parijs zijn we twee maal hier komen eten. De l'entrecôte is elke weer uit de kunst, geweldig lekker met een perfecte cuisson.
De bediening is correct maar niet stijf. Een heel gezellig lekker restaurant, zeker aan te bevelen.

Datum van bezoek: oktober 2019
2 mei 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Na een bezoek aan te gek bezoek aan de eiffeltoren en een mislukte fietstaxi rit naar St.Germain waren we rond 22;00 wat verdwaald. Bij toeval vonden we dit restaurant. Wat een verademing. Vriendelijke vlotte bediening, fijn dat je niet hoeft te kiezen. Eten was heerlijk, de gekoelde rode wijn erbij ook.

Datum van bezoek: mei 2017
19 oktober 2016 beoordeeld

Wat een prachtige eenvoud! Super malse entrecote en heerlijke frieten. Toen het bord leeg was werd er nog een keer opgeschept :)

Datum van bezoek: juli 2016
1 oktober 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Soms is het zo fijn geen keuze te hebben. Alleen super lekkere entrecote, formidabele frites wat wil je nog meer!!

Datum van bezoek: oktober 2016

Reizigers die Le Relais de l'Entrecote bekeken, bekeken ook

In Le Relais de l'Entrecote geweest? Deel je ervaringen!