“Afrader!! Agressieve portier!!”

Geschikt voor: Mooi uitzicht
Dineropties: Diner, Na sluitingstijd, Reserveringen
Wijk: 11th Arr. - Popincourt
4 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Afrader!! Agressieve portier!! Ons hotel had voor ons de rooftop gereserveerd... we werden ronduit agressief ontvangen en behandeld!! We werden bijna bang doordat hij ons bijna aanviel en uitschold!! Ben veel in Parijs geweest dit nog nooit meegemaakt!! Wegblijven zijn veel leukere plekken!! Jammer

Datum van bezoek: juli 2020

23 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Le Perchoir is een bar op het dak van winkelcentrum bhv. Geweldig uitzicht over het Hotel de Ville en de Eiffeltoren in de verte. Lekkere cocktails met prima prijzen voor deze locatie (ongeveer €12). Bediening had net iets vriendelijker gemogen, maar werkten goed en efficient. Zeker een bezoekje waard!

Datum van bezoek: juni 2018
4 juni 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Verassende plaats voor dit restaurant. Absoluut even reserveren van te voren. Zit tjokvol. Verdieping boven restaurant hele gave rooftopbar. Prima gegeten, goede atmosfeer. Veel locals. Aanrader voor de reiziger .

Datum van bezoek: juni 2017
30 april 2017 beoordeeld

Het begint al bij binnenkomst van het mooie gebouw, de hal is fantastisch,dan de stale wenteltrap op naar het dak. De mellow sfeer op het dak terras, fantastisch uitzicht. Dan naar restaurant. Inventieve gerechten, net niet wat je verwacht. Doch allemaal lekker. Zeer prettige bediening. Gemiddelde prijs voor parijs. Prijs kwaliteit is goed. Echte aanrader!

Datum van bezoek: april 2017
8 augustus 2016 beoordeeld

Bij het binnen komen van het gebouw merk je nog niets, maar eens je buitenkomt uit de lift is de omgeving super. één van de mooiste uitzichten van parijs!

Het restaurant is een verdiep lager als de bar, hier is het uitzicht niet speciaal maar de sfeer en het interieur maken dit goed. Ober lopen met een typische franse sfeer rond en zijn zeer relax ( misschien beetje té? of is dit juist wat de sfeer creerd?).
De kaart is ruim genoeg met 4 voor en hoofdgerechten, die goed varieren in prijs.
De wijnkaart is uitgebreid, een half flesje of karaf wijn is wel niet te verkrijgen.

Beide voorgerechtjes waren lekker, correct en mooi gepresenteerd. Het hoofdgerecht volgt na de perfecte wachttijd en ook hier lekker, met veel smaak en niet gecompliceerd. Beide weer een goede keuze gemaakt.

Een dessertje krijgen we er niet meer bij (tot spijt).

Na het eten is het zeker de moeite om in de bar nog iets te gaan eten en te genieten van het nachtzicht over parijs.
Cocktails worden met heel veel aandacht gemaakt, en worden mooi afgewerkt.

Een echte aanrader, zelf zonder diner is dit plekje een must see in parijs

Datum van bezoek: augustus 2016

Reizigers die Le Perchoir Ménilmontant bekeken, bekeken ook

Parijs, Ile-de-France

In Le Perchoir Ménilmontant geweest? Deel je ervaringen!