“Dik gedecoreerd suikerparadijs”

Keukens: Frans
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Bezorgen, Reserveringen
Wijk: 8th Arr. - Élysée
16 maart 2020 beoordeeld

Prachtig pand aan de drukste winkelstraat van Parijs in de zo bekende mintgroene kleuren van Laduree. Fijn terras en goede bediening maar het interieur is ook zeker de moeite waard te bekijken onderweg naar de brandschone toiletten. Rijk beklede salons vol ornamenten, schilderingen en tapijten. Ik koos voor een zoete lunch - want: specialiteit van het huis - met een ijscoupe van frambozen, lychee, slagroom en schuim. Even mooi als lekker. En prijzig maar dat weet je van tevoren (13,- euro). De thee is ook een aanrader.

Datum van bezoek: maart 2020

6 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk genieten van zoet met wijn leuke ervaring en smaakvol vriendelijke bediening op het terras gewoon heerlijk

Datum van bezoek: augustus 2019
Laduree_Paris, Gérant van Laduree, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 7 augustus 2019

Thank you for sharing your experience.

We are glad to see you appreciated your French Ladurée experience.

We are doing our best to offer you a great experience with quality service, delicious dishes and wonderful atmosphere.

Hope to receive you again at Ladurée.

Kind regards,

21 mei 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Bij Laduree geweest om wat te drinken en macarons te kopen. Er is genoeg keus en het is erg lekker. Laduree ziet er chique uit met een kitscherig tintje.
Je betaald wel redelijk wat. 12 macarons kosten 26 euro. Maar ze zijn het geld waard, ontzettend lekker! Zeker de moeite waard om naartoe te gaan.

Datum van bezoek: mei 2019
Laduree_Paris, Gérant van Laduree, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 13 juni 2019

Thank you for sharing your experience.

It is a real pleasure to see you appreciated your moment at Ladurée especially our macarons.

We hope to see you soon!

14 mei 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Wilde hier eigenlijk lunchen en macarons kopen. Echter was er een lange wachtrij om te lunchen dus slechts macarons gekocht (take-away). Hiervoor moet je wel 20min de rij staan maar het is de moeite waard! Macarons in overvloed en de beste van Parijs. Voor herhaling vatbaar bij elk toekomstig bezoek aan Parijs en hopelijk de volgende keer ook de mogelijkheid om te lunchen.

Datum van bezoek: mei 2019
Laduree_Paris, Gérant van Laduree, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 15 mei 2019

Thank you for sharing your experience.

We are truly happy to know you enjoyed our famous macarons. They are iconic French products made with premium ingredients. This quality justifies the prices.

We hope to see you soon!

26 april 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Bij laduree wezen lunchen. Ach, je waant je 2 eeuwen terug. Zo’n mooie inrichting en prachtig tafelzilver, waar zie je dit nog? Lunch was heerlijk, niet goedkoop maar kwaliteit is super. Uiteraard afgesloten met macarons, die niet te overtreffen zijn. Nadien nog in de winkel 2 doosjes gekocht waarvan er 1, van onze dochter, meteen in de metro gestolen werd... wat een teleurstelling. Komen zeker weer terug.

Datum van bezoek: april 2019
Laduree_Paris, Gérant van Laduree, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 3 mei 2019

Thank you for sharing your experience.

We are truly happy you visited our Ladurée tea room and you appreciated our delicious brekfast.
We are doing our best to deliver you a great selection of dishes.

We expect to see you soon!

Operation Manager

Reizigers die Laduree bekeken, bekeken ook

Parijs, Ile-de-France
Parijs, Ile-de-France

In Laduree geweest? Deel je ervaringen!