Vandaag geopend: 10:00 - 18:00
Opslaan
Hoogtepunten uit beoordelingen
Eens iets anders

Leuke alternatieve manier om Parijs te bezoeken. De uitleg van de gids is wat beperkt maar wordt ... meer lezen

Beoordeeld op 12 december 2018
Charlotte V
Leuke fietstour

Wij fietsten met Anouk in een paar uur langs een paar hoogtepunten van Parijs. Leuke uitleg ... meer lezen

Beoordeeld op 27 oktober 2018
266maartenh
via mobiele applicatie
Lees alle 297 beoordelingen

Aanbevolen ervaringen in en in de buurt van Parijs
vanaf 19,67 US$
vanaf 37,49 US$
vanaf 16,20 US$
vanaf 39,57 US$
Beoordeeld op 2 mei 2018

Veel weetjes, gids had grote kennis van de geschiedenis en veel leuke plekjes 'ook de onbekende' voor een toerist!

Datum van activiteit: april 2018
Beoordeeld op 2 mei 2018

Leuke tocht met hele Spontane gids. Kids tour echt qua uitleg leuk voor de kinderen. Was helaas wel een beetje druk (veel japanners) die geen fietsers gewend waren... maar met een beetje bellen kwam je er toch doorheen ;-)

Beoordeeld op 2 mei 2018

Samen met onze zoon van 12 jaar de highlights tour gedaan. Super leuk! Mooie verhalen van gids Britt. Zeker een aanrader

Beoordeeld op 1 mei 2018

Fietsen door een wereldstad is leuk, maar je moet wel scherp blijven. Wij fietsten in het drukste weekend van het jaar met een grote groep van 13 mensen. Er was veel verkeer en ook bij de high-lights was het ontzettend druk waardoor de gids soms lastig te verstaan was.
De ontvangst op de verzamelplek was prima. De gids - Britt - was een beetje warrig. Ze noemde wat globale feiten en een beetje historische info zoals ziektes etc. Maar geen specifieke info en weetjes zoals wij dit eerder bij een gids in Barcelona en Peking hebben meegemaakt. Dus onze tip: een duidelijker verhaal en weetjes die je nergens leest. Kleinere groepen bij grote verkeersdrukte.

Beoordeeld op 1 mei 2018

Philippe heeft ons vlot door Parijs geleid; op z'n Hollands over pleinen, door passages en steegjes. Heel leuk. Op plaatsen geweest die je normaal niet gauw ziet.

Datum van activiteit: april 2018