“Leuke tour!!”
Beoordeling van Paris by Bike

Paris by Bike
Geclassificeerd als nr. 19 van 163 Outdooractiviteiten in Parijs
Meer gegevens van de attractie
Attractiegegevens
Aanbevolen duur van bezoek: Meer dan 3 uur
Beschrijving eigenaar: De leukste Nederlandstalige fiets tours sinds 2012! Ontdek met enthousiaste, échte locals de bekende én onbekende plekjes in Parijs. Het bedrijf wordt met passie gerund door Yvonne America, en dat merk je. Kwaliteit, onafhankelijkheid en gezelligheid staan voorop!
2 mei 2018 beoordeeld

Veel weetjes, gids had grote kennis van de geschiedenis en veel leuke plekjes 'ook de onbekende' voor een toerist!

2 mei 2018 beoordeeld

Leuke tocht met hele Spontane gids. Kids tour echt qua uitleg leuk voor de kinderen. Was helaas wel een beetje druk (veel japanners) die geen fietsers gewend waren... maar met een beetje bellen kwam je er toch doorheen ;-)

2 mei 2018 beoordeeld

Samen met onze zoon van 12 jaar de highlights tour gedaan. Super leuk! Mooie verhalen van gids Britt. Zeker een aanrader

1 mei 2018 beoordeeld

Fietsen door een wereldstad is leuk, maar je moet wel scherp blijven. Wij fietsten in het drukste weekend van het jaar met een grote groep van 13 mensen. Er was veel verkeer en ook bij de high-lights was het ontzettend druk waardoor de gids soms lastig te verstaan was.
De ontvangst op de verzamelplek was prima. De gids - Britt - was een beetje warrig. Ze noemde wat globale feiten en een beetje historische info zoals ziektes etc. Maar geen specifieke info en weetjes zoals wij dit eerder bij een gids in Barcelona en Peking hebben meegemaakt. Dus onze tip: een duidelijker verhaal en weetjes die je nergens leest. Kleinere groepen bij grote verkeersdrukte.

Bekijk meer beoordelingen
1 mei 2018 beoordeeld

Philippe heeft ons vlot door Parijs geleid; op z'n Hollands over pleinen, door passages en steegjes. Heel leuk. Op plaatsen geweest die je normaal niet gauw ziet.

Reizigers die Paris by Bike bekeken, bekeken ook

Parijs, Ile-de-France
Parijs, Ile-de-France

In Paris by Bike geweest? Deel je ervaringen!