Beoordeeld op 30 januari 2017 via mobiele applicatie

We hadden een zeer mooi ingerichte, ruime kamer. De badkamer is wel heel klein met beperkte mogelijkheden om je kleren kwijt te kunnen. Het ontbijt is nogal aan de dure kant voor wat je krijgt, er is ook geen aangepast tarief voor kleine kinderen. Het geluid van de aangrenzende kamers is storend, evenals geluiden van buitenaf. Zeer vriendelijk personeel, tamelijk goed gelegen met veel restaurants in de buurt.

Datum van verblijf: januari 2017
Beoordeeld op 5 december 2016

Voor de 2de maal bezochten we dit hotel in december 2016. Standaard double room op het 4de verdiep achterkant. Rustige kamer en goed geslapen. Het personeel was vriendelijk en behulpzaam. Jammer dat er geen shampoo meer werd voorzien van Malin & Goetz. Ontbijt is degelijk.

Kamertip: hogere verdiepingen en achterkant
Datum van verblijf: december 2016
Beoordeeld op 14 mei 2016

Voor een lang weekend met vrienden is dit de beste plek om te overnachten. Vanaf het centraal station "Gare du Nord" is dit hotel makkelijk lopend te bereiken. Het interieur was fantastisch en het personeel was erg behulpzaam. Wij hadden de drie-persoonskamer en deze beviel erg goed. Vanuit het hotel konden we ook makkelijk naar Le Marais lopen. Er zitten leuke restaurants, bars en ontbijttentjes in de omgeving.

Datum van verblijf: november 2015
Beoordeeld op 11 mei 2016

Leuk hotelletje, vlakbij Gare du Nord, en een paar metrolijnen. Er zijn ook veel restaurants in de buurt. De kamer was wel heel klein, en ook de lift viel wat klein uit. Het ontbijt (12€ pp) was ok, redelijk veel keuze, verse produkten, hele lekker koffie. Personeel was supervriendelijk en behulpzaam om al onze vragen ivm transport en restaurantje op te lossen. Al bij al een goede ervarnig, al vonden we het toch wat prijzig voor 2 nachten.

Kamertip: Vraag een kamer ver van de lift.
Datum van verblijf: mei 2016
Beoordeeld op 28 december 2015 via mobiele applicatie

Om "maar" drie sterren te hebben is dit hotel absoluut in orde. De kamers zijn ietwat verouderd. De badkamer en douche waren een beetje aan de kleine kant. De kamers waren wel niet echt geluidsdicht. Wel zeer netjes en clean. Het ontbijt was naar Franse normen meer dan uitgebreid en er was nespresso koffie. Het personeel was vriendelijk.

Op wandelafstand van gare du nord.

Datum van verblijf: november 2015
Reistype: Reisde voor zaken