Beoordeeld op 5 september 2017

Hotel balmoral is een mooi en net hotel. Ik ga jaarlijks met een goede vriendin naar Parijs en we gaan altijd naar Hotel Balmoral. De locatie is perfect (vlak naast de Arc de Triomphe). Het personeel is vriendelijk & het ontbijt is prima.

• Verbleef: juli 2017, reisde met vrienden
FDAPREMONT, Propriétaire van Hotel Balmoral, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 6 september 2017

heel erg bedankt !

Beoordeeld op 28 mei 2017 via mobiele applicatie

We hadden n suite geboekt met twee kinderen van 6 en 3 jaar. Kort na t boeken kregen we n vragenlijst toegestuurd waar we onze wensen kenbaar konden maken. Met alles was rekening gehouden en stond ook klaar toen we arriveerden. T was n mooie grote kamer met n enorme badkamer. T ontbijt was ook heel lekker en vers en prijs kwaliteit zat dit goed. De kinderen waren koning en de dame aan de receptie had tonnen energie en geen enkele vraag was teveel. Ook n super resto naast t hotel. Wij keren zeker terug!

Verbleef: mei 2017, reisde met familie
FDAPREMONT, Propriétaire van Hotel Balmoral, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 30 mei 2017

heel erg bedankt !

Beoordeeld op 29 oktober 2016 via mobiele applicatie

Zeer nette en propere kamer. Kamer is klein maar alles voorzien. Aanrader voor city trip. In de wijk van Champs-Élysées. 200m van station Charles de Gaulle -Étoile.
Vriendelijk en behulpzaam personeel.

Verbleef: oktober 2016, reisde met een partner
FDAPREMONT, Propriétaire van Hotel Balmoral, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 30 oktober 2016

hartelijk dank voor deze positieve beoordeling. Wij zijn oprecht blij om u tevreden te houden.
Met vriendelijke groet.

Beoordeeld op 28 september 2015 via mobiele applicatie

Een pracht van een 4* hotel vlak aan de Arc de Triomphe. Ideale uitvalsbasis. Het hotel ademt luxe uit. Het onthaal is buitengewoon vriendelijk. De kamer is schitterend, niet erg groot maar wel perfect in orde. Het ontbijt is niet super uitgebreid maar alles was top. Je komt echt niets te kort. Ideaal hotel voor een romantisch verblijf te Parijs. Ik kom zeker nog terug.

Verbleef: april 2015, reisde met een partner
FDAPREMONT, Propriétaire van Hotel Balmoral, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 30 september 2015

Geachte Mevrouw, Geachte Heer,
dank u wel voor dit warme opmerking na uw verblijf bij ons thuis. We zijn heel blij met u tevreden en hoop van harte dat u van harte welkom tijdens uw volgende passage in Parijs.
Met vriendelijke groet.

Beoordeeld op 19 augustus 2015 via mobiele applicatie

Charmant hotel vlakbij de Arc de Triomphe, knusse kamers, zeer nette badkamer en zeer vriendelijk personeel. Het ontbijtbuffet was beperkt maar zeker voldoende en zeer lekker! De ligging is zeker een pluspunt, geen geluidsoverlast, ondergrondse parkeergarage om de hoek, prijs-kwaliteit zeer goed!

Verbleef: mei 2015, reisde met een partner
FDAPREMONT, Propriétaire van Hotel Balmoral, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 22 augustus 2015

merci beaucoup pour votre charmant commentaire !
a bientôt peut être