21 december 2015 beoordeeld

Mooi hotel op een fijne plek. Om de hoek van de Arc de Triomphe, met metro's op 2 minuten lopen en een Starbucks op 100 meter (voor als je het dure ontbijt overslaat). Onze kamer was niet groot, maar groot genoeg, met een mooie, schone badkamer. Op onze kamer op de 5e verdieping hadden we goede WiFi, zodat we na een dagje sightseeing lekker (Franse) Netflix konden kijken op de IPad.

• Verbleef: december 2015, reisde met een partner
31 augustus 2015 beoordeeld

• Verbleef: augustus 2015, reisde voor zaken
Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com
19 augustus 2015 beoordeeld

• Verbleef: augustus 2015, reisde met vrienden
Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com
25 november 2014 beoordeeld

Dit kleine hotel is perfect gelegen voor een citytrip naar Parijs. Het ligt net naast de Arc de Triomph en op enkele minuten wandelen van Les Champs-Elysées. Voor de iets verder gelegen bezienswaardigheden heb je de metroverbinding op wandelafstand. Op het hotel zelf is weinig aan te merken. Ontvangst en personeel waren zeer vriendelijk en behulpzaam. Het interieur is modern en relatief nieuw. De kamers zijn redelijk klein (misschien wel normaal voor Parijs) maar verzorgd en voorzien van alle noodzakelijkheden (minibar, waterkoker voor koffie/thee, safe, bubbelbad,...). Het ontbijt kan je nuttigen in de ontbijtruimte of op je kamer. Het ontbijtbuffet is uitgebreid en er is voor ieder wat wils. Misschien het enige minpuntje aan het hotel is dat het ligt in een zijstraatje van een redelijk drukke baan waardoor het verkeer wel wat hoorbaar is in de kamers (kan eventueel een probleem zijn voor lichte slapers).

• Verbleef: november 2014, reisde alleen
11 januari 2012 beoordeeld

Hotel is conform de beschrijving. onthaal prima en vriendelijk. Ligging ideaal als uitvalsbasis voor belangrijkste bezienswaardigheden van Parijs. Formule met glas wijn correct aangeboden.
Geen eigen parking maar samenwerking met vlakbij gelegen priveparking.
Kortingsovereenkomst van 10% op parkeertarief.

• Verbleef: januari 2012, reisde met een partner