Agoda.com
Eenvoudig en snel boeken
Beoordeeld op 20 april 2023

"Goede wijn behoeft geen krans"
Maar ik maar ik moet toch even kwijt dat Maison Mère meer dan vier sterren verdiend en zelfs meer dan vijf.
Het heeft de lekkerste bedden ooit meegemaakt. Geweldige hygiëne. Uitmuntende service en alleraardigst personeel die op wat voor manier ook je volledig in de watten leggen.
Top top top... Merci
Groet Koos en Connie Boersen

Kamertip: Echt super goed op alle vlakken Thanks
Datum van verblijf: april 2023
Aziz Temimi, Sales van Hôtel Maison Mère, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 20 april 2023

Dear Koos en Connie Boersen,
Thank you very much for your kind feedback, this means a lot to our team. 🥰
We are delighted that you enjoyed your stay with us, it was a real pleasure to welcome you in our home.
We would be very happy to meet you soon for a new adventure! . ✨
Best Wishes,
Astree, Guest Relation

Beoordeeld op 8 januari 2023 via mobiele applicatie

Excellent!! Zeer vriendelijke en behulpzame ontvangst. Heel tof team. Mooie en verzorgde kamers. Rustige ligging in een doodlopende straat en toch kort bij alle toeristische attracties. Een echte aanrader!

Datum van verblijf: januari 2023
Aziz Temimi, Sales van Hôtel Maison Mère, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 11 januari 2023

Dear Diogeneslaertius,
Thank you for your time and this lovely review ! 🥰 It truly means a lot to us.
We are delighted that you enjoyed your time with us and our team.
We take care to share your kind words with everyone.
Your Parisian home looks forward to your return for more out of time moments together. ❤️ 🐝
Astrée, Guest Relation

Beoordeeld op 3 januari 2023

Wat een leuk en gezellig hotel! De locatie is zo fijn bij de metro in de buurt. Het ontbijt is uitgebreid en de thee en koffie zijn heerlijk. Het personeel is super aardig, ze denken mee met de gasten!

Datum van verblijf: januari 2023
Aziz Temimi, Sales van Hôtel Maison Mère, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 4 januari 2023

Dear Aeland,
Thank you for your time and this absolutely wonderful feedback ! ❤️
It matters to us and we can't ask for more.
We are very delighted that you enjoyed our concept and appreciated our services. 🥰🐝
We won't miss to spray your kind word with our team.
Your Parisian home can't wait to welcome you back for more out-of-time experiences together.
Thuyen, Guest Relation

Beoordeeld op 24 oktober 2022

We hadden de kleinste kamer geboekt omdat we er toch alleen zijn geweest om te slapen. De kamer was inderdaad klein en zonder uitzicht - precies zoals verwacht-, maar fijn ingericht met alles wat je nodig hebt. De bedden waren heerlijk, het ontbijt was echt fantastisch en super smaakvol.

Datum van verblijf: oktober 2022
Aziz Temimi, Sales van Hôtel Maison Mère, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 25 oktober 2022

Dear Lottie,
Thank you for your time and the great note ! ☺️ It means a lot to us.
We are delighted that you enjoyed our Petite rooms, which are indeed our smallest category but are tastefully decorated and incredibly comfortable!
Thank you for your kind words about our breakfast, we will make sure to pass the word on to the staff.
Your Parisian home is waiting for your return at anytime.
Best regards,
Astrée, Guest Relation

Beoordeeld op 20 juli 2022 via mobiele applicatie

De kamers waren fantastisch. Het eten/ontbijt was heerlijk en het personeel was héél vriendelijk. De locatie vonden we uitstekend. Het hotel was prachtig ingericht. Wij hebben van het verblijf genoten!

Datum van verblijf: maart 2022
Aziz Temimi, Sales van Hôtel Maison Mère, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 25 juli 2022

Dear Precious Guest,
Thank you for making us part of your thoughts ! ❤️ It means a lot to us.
We are delighted that you loved your time with us and that we could make it comfortable.
We can't wait to see you again at Home for your next Parisian visit.
Thuyen, Guest Relation